Nimr0d Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Til alle Battlefield Fans, og ikke minst Star Wars fans.. Det er noen som lager en Star Wars mod... Vet ikke om det er gamle nyheter, men uansett så er det gode nyheter!! Enig? Masse nye kule laser våpen, lyssabler, Jedi og Sith classes... http://www.swbattlefield.com/index.php Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nice!! Finally en TC!! De gjør om hele spillet!! Har gledet meg til dette, lenge! .:Wooohoooo:. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hehe, najs. Håper bare de gjør en grundig jobb, da kan det bli skikkelig bra. Ehm, total conversion betyr vel også at man ikke kan spille vanlig etter man har innstallert modden? I såfall vil ikke jeg gidde å teste modden når den kommer, litt synd hvis det blir slik. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Skit i det Once a POLSE allways a POLSE :-? Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kjenner jeg ikke BF1842 så godt, men i de fleste spill jeg har spiltt så går det greit med mods. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Not "a POLSE", The POLSE! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hmm linken virker ikke... noen som har en nyen??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå