eirikJO Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da var Nikon 70-200 VR bestilt:) Venter i spenning på pakke nå ja.. Men ang. levering. Liten sjangs for å treffe på noen hjemme før 17. Tror du det er mulig å legge lapp på døra om at den kan leveres hos naboen? (Som er besteforeldre) Eller må jeg personlig signere? 9210182[/snapback] Nikon 70-200mm f/2.8G AF-S VR ED-IF til $1600 du bestilte? Det er ihvertfall det objektivet jeg sparer penger til.. Kan du gi meg totalpris du betalte med frakt ++ ? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jepp, var den jeg bestilte. Totalpris ble vel 12700kr for VR'en, en liten blitz diffusor og et Hoya super-HMC uv-filter. Men for deg om du kun bestiller objektivet blir det 12 108,75kr inkl. frakt og moms. Så kommer det 120kr ekstra fra UPS for utlagt moms. Tar da utgangspunkt i 1614.95 for 70-200'en og 64.35 i frakt. Det var det jeg betalte. Du blir garantert fornøyd uansett! Fantastisk glass:) Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jepp, var den jeg bestilte. Totalpris ble vel 12700kr for VR'en, en liten blitz diffusor og et Hoya super-HMC uv-filter. Men for deg om du kun bestiller objektivet blir det 12 108,75kr inkl. frakt og moms. Så kommer det 120kr ekstra fra UPS for utlagt moms. Tar da utgangspunkt i 1614.95 for 70-200'en og 64.35 i frakt. Det var det jeg betalte. Du blir garantert fornøyd uansett! Fantastisk glass:) 9464947[/snapback] Vet det er spurt kanskje 1000 ganger før, men jeg spør for det. hehe. Hvordan er det med garantien på objektivet? Må den sendes retur USA, eller til Nikon Norge? Kjøpte du en "imported" eller USA linse? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg kjøpte USA objektiv. Hadde vel egentlig ikke noe valg, da imported versjonen ikke var på lager. Men slik jeg har forstått det må du sende imported versjonene tilbake til usa om noe skulle skje. USA versjonen er world wide garanti i 1år. Endret 10. september 2007 av Pallesen Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Må man faxe kopi av kredittkortet ved 1.gangs kjøp på BH photovideo? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ja. Faxe eller laste det inn rett på sidene der via en uloader. Jeg valgte det siste og det fungerte utmerket! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fattern drar til USA 13. Oktober... Skulle bare visst det før jeg svidde av 20k på foto for 1mnd siden. Men skal kjøpe noen mellomringer og konvertere nå, så slipper noen k... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ny bestilling og tydeligvis ny måte å gjøre ting på ifra UPS. Har denne gangen bestilt sammen med noen kamerater for å spare på frakt. Ble to kolli til slutt:) 5Kg med glass og blitzer.. UPS ringte i dag og ville ha momsoppgjør for sendingen. Merkelig siden de ikke gjorde det på denne måten forrige gang jeg bestilte. Da fikk jeg faktura en uke etter jeg hadde mottat pakken. Om jeg ikke hadde visst at de kunne gjøre det på denne måten, hadde jeg definitivt tenkt meg om før jeg hadde oppgitt kortnummer etc. over telefon. Tåpelig måte å gjøre det på. Hvorfor ikke bare sende faktura? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det kommer an på hvilke simmer det er snakk om. UPS tar ikke store regninger på vegne av kunden. For meg har grensen gått på ca. 2000 i moms. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Tja, forrige gang var det 1700dollar, denne gangen 1800, så forskjellen var ikke stor. Kan forresten legge til at det gikk utrolig kjapt denne gangen! Bestilt søndagskveld og mottok pakken onsdag midt på dagen. Vannvittig bra! Endret 21. september 2007 av Pallesen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvor lenge må jeg vente, og hvor mye kommer det til å koste om jeg bestiller MB-D200 fra bhphotovideo.com? Frakt, og alt sammen? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvor lenge må jeg vente, og hvor mye kommer det til å koste om jeg bestiller MB-D200 fra bhphotovideo.com? Frakt, og alt sammen? ett kjapt overslag: ca 1300 NOK. (med UPS-frakt) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvor lenge må jeg vente, og hvor mye kommer det til å koste om jeg bestiller MB-D200 fra bhphotovideo.com? Frakt, og alt sammen? ett kjapt overslag: ca 1300 NOK. (med UPS-frakt) ok, får det for 1200 + frakt (snakker vi 100 spenn ) i norge, sååå... har det innen tirsdag sikkert. Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bestilte EF 70-200 f/4L USM med en del småting fra B&H levert av UPS. Bestilte tirsdag ettermiddag, fikk pakken levert i hånden på jobben midt på dagen torsdag. Helt utrolig, kjappere enn å bestille fra Norge! Det var forøvrig ikke noe problem å ringe UPS for å få pakken levert på jobben i stedet for hjemme. Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bestilte fra B&H på torsdag 8/11, ankom Oslo mandag 12/11. Overlevert til posten for utsendelse til distriktene samme dag. Faktura på fortolling og moms ble sendt seperat. Faktura verdi USD 4471.- Ingen oppkrav på utlevering. B&H og UPS er kjapt og enkelt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Stemmer i den. 40 timer og 20 minutter tok det fra jeg bestilte til jeg hadde sakene i neven. MVA ble ikke nevnt, så jeg går ut fra at jeg får en faktura på det senere. MVA blir noe over 7000,-, så det later til at UPS ikke har hatt vanskeligheter med å legge ut det beløpet for meg. Kjapt og greit levert av B&H og UPS. Sistnevnte ringte meg faktisk ca to timer før levering for å spørre meg om jeg var hjemme i dag, og hvor de skulle levere sakene dersom jeg ikke var det. De leverte til jobb uten problemer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bestillte natt til torsdag, og det ble sendt i går. Knall SB600 + div. tilbehør + polafilter på vei Bortsett fra at support-folka deres ikke er fullt så gode og litt kortfattete er jeg fornøyd. Jeg opplevde en ekkel maskinkræsj under visaverfikasjonsgreia dems, og sendte dem en mail om det. Fikk beskjed om å bestille på nytt, selv om jeg i mellomtiden fikk beskjed om at ordren var sendt. All kommunikasjon med de er litt kortfattet, som om de er late elns, så langt har det blitt to mailer fra de, hver gang med bare en linje innhold. Lenke til kommentar
korjan Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da var Nikon 70-200 VR bestilt:) Venter i spenning på pakke nå ja.. Har bestemt meg for dette objektivet selv, og hvis ikke noen bekjente kan kjøpe for meg i NY, bestiller jeg fra BH, kunne jeg fått sett regnestykket ditt? hvor mye må du ut med tilsammen? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvordan er det med garanti i fra USA? Sitter med planer om og kjøpe inn Samsung GX-10 og ser at jeg vil spare ca1000kr inkl moms & frakt på og evnt bestille det fra USA. Er det noe jeg da vil mangle som jeg ville fått i Norge? Norsk meny f.eks? Mvh ITW Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke jeg ville gitt slipp på norsk forbrukerlovgivning, med reklamasjonsrett etc, for å spare en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå