tmolberg Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei Lurer på om det finnes firmaer som faktisk tar inn ungdommer til arbeid til slike steder? StartIT selger datadeler og reparerer maskiner til dagelig. Derfor lurte jeg på om jeg hadde hatt noen for form sjangs hvis jeg prøvde å søke der? Har stor erfaring innenform data, sette i samen maskiner, Instalere diverse programvare. o.l. Kan gjøre det meste innenfor windows, kan bittelitt om linux. Vet dere noen måte jeg kan bevise på at jeg har kunnskapen det trengs for å arbeide innenfor et slikt firma? note: 16 år. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Veit ikke om de lar deg skru så mye hw uten om å ha fagbrev, evt. lærling etc. Men er vel også mye annet som lar seg gjøre der. Det eneste måten å finne ut på er jo å undersøke med bedriften selv Blir litt dumt å spørre på forumet hvor stor sjangs det er for at jeg får jobb på den lokale sportsbutikken. Endret 11. juni 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tviler sterkt på at de vil ha deg, spesielt siden du er under 18. Noe mer enn det er det vel ikke så greit å finne ut av her på forumet, så du får ta turen bort å høre med dem. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ok. Mja jeg hadde tenkt å stikke ned men ville først som jeg hadde noen for form sjangs. Forumet er her for å hjelpe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det vil alltid være en sjangse for å få en jobb. Om den er stor eller liten, eller prosentvis kan ikke et forum være til hjelp for Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Neida, men dere kan snakke etter erfaring. Hvis det faktisk er noen nettbutikker som leser her; kunne ikke dere si om dere faktisk ville testet en 16 åring? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Neida, men dere kan snakke etter erfaring. Hvis det faktisk er noen nettbutikker som leser her; kunne ikke dere si om dere faktisk ville testet en 16 åring? 8840411[/snapback] Det nok ingen nettbutikker som "leser her", overhodet. Gå ned på sjappa og spør, du har ingenting å tape på det. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Skal gjøre det asap da. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Fikk jobb på pc-verksted allerede som 14-åring:D Men nå finnes ikke det pc-verkstedet mer, for eieren flytta. Litt jalla der da. Første dag på jobb fikk jeg nøkkelen og måtte åpne og stenge og finne ut av ting selv derXD EDIT: skriveleif Endret 17. juni 2007 av nymo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå