Sherra Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har en DVD-film som jeg gjerne vil lage et cover til i Photoshop. Hvilket format må jeg bruke? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kva meiner du med format? Storleiken eller biletformat for lagring? Når det gjeld det fyrste, so finn du malar for både CD- og DVD-omslag på denne sida. Du kan vel berre skrive ut frå PS, so det er berre å lagre i PSD. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Kva meiner du med format? Storleiken eller biletformat for lagring? Når det gjeld det fyrste, so finn du malar for både CD- og DVD-omslag på denne sida. Du kan vel berre skrive ut frå PS, so det er berre å lagre i PSD. 8835553[/snapback] Det var størrelsen jeg lurte på. Målte selv, og kom fram til 272X184 mm, altså et visst avvik fra DVD-coveret på sida du linka til. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Men hva heter den smale skriften som alltid er bak på filmcovere? Og kan skrifttypen lastes ned? Endret 11. juni 2007 av Sherra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå