Skandinav Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har en gammel "trotjener" der AC-Adapteret har tatt kvelden. Det dreier seg om en Fujitsu Siemens Lifebook B-2130 som jeg ikke hadde tenkt å sende til opphogger'n riktig enda. Adapteret heter Fujitsu AC Adapter CA01007-0700. Jeg har Googlet rundt bland norske forhandlere, men bare funnet en. Prisen... 649,- Litt vel dyrt spør du meg uten at jeg egentlig vet hva den skal koste. Fant imidlertid en forhandler i USA som bare tok $29, men "no shipping" til Europa. Som sagt, trenger da tips til om noen der ute vet om flere norke forhandlere eller europeiske også for den delen.. Kanskje noen sakkyndig som vet om et synonymprodukt fra en annen produsent. Takk på forhånd Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Vet de har noe universalgreier på psdata. Vet ikke om den passer, men det følger med en rekke plugger til den. Edit- den kostet også 650 kroner, så da var ikke poenget så stort. Endret 11. juni 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå