Dagger Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvor mye kan jeg overklokke denne prosessoren? Kjøpte pakke PC () og i BIOS'en går det ikke an å stille in noe som helst med CPU å gjøre.... hvordan skal jeg da gjøre det? PS: 533 MHZ buss Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei, Du kan prøve å oppdatere biosen. Jeg tviler på det, men det kan hende det finnes en bios til hovedkortet ditt som gir deg flere mulighether for innstillinger. Let på nettet! Jeg sliter med samme problemet selv (har hjemme PC via jobben), men i mitt tilfelle fant jeg ingen bios som lar meg overklokke. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 _________________ P4 2.5 ghz 512 MB DDR RAM Columbia Hovedkort DVD+brenner USB2 140 GB hdd 64 mb geforce 4 MX440 Nvida Er dette en flott Dell Maskin eller ? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 du kan jo bare kjøpe det et annet hovedkort. F.eks MSI pe kort. Da kan du overklokke så mye du orker. Funker fett. Og beste av alt koster ikke det kortet mer enn 1000,-!! Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Hr oppdatert biosen og det er en legend maskin ikke dell. Nei, hakke penger til nytt HK nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå