eirich Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Når jeg spiller CS så begynner Mus og tastatur å henge seg av å til. Veldig irriterendes. Er det noen som har en ide hvordan jeg kan få fikset det? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bruker du trådløs mus/tastatur? Har du dette problemet ved andre anledninger enn når du spiller counter strike? Har du hatt problemet lenge? Er det mus/tastatur som "slutter å virke"/"kobler seg midlertidig ut", eller er det hele spillet som henger? What gives, dude? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 nei ikke trådløs. MX518 mus og Saitek Eclipse tastatur. funker når jeg bruker det på Laptopen. Det henger seg ikke ellers nei. bare på CS. Når den henger seg så går den i en retning av seg selv og/eller skyter mye. klarer ikke å bevege meg mens det skjer. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Når du har startet CS, gå på prossesser (CTRL + ALT + DELETE), også høyreklikk "hl.exe", og sett prioritet til "Lav". Da skal det funke fint uten at det henger seg opp . Har samme problemet. Mange som har det/fikk det etter den store reklame updaten. Lenke til kommentar
Fettlompe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når du har startet CS, gå på prossesser (CTRL + ALT + DELETE), også høyreklikk "hl.exe", og sett prioritet til "Lav". Da skal det funke fint uten at det henger seg opp . Har samme problemet. Mange som har det/fikk det etter den store reklame updaten. Woho! Tusen takk Creowks, du vet ikke hvor lenge jeg har lett etter dette Sry hvis jeg bumper opp en gammel tråd, men dette problemet er det mange som har så fint hvis fler finner det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå