Gå til innhold

Tastatur og mus henger seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker du trådløs mus/tastatur? Har du dette problemet ved andre anledninger enn når du spiller counter strike? Har du hatt problemet lenge? Er det mus/tastatur som "slutter å virke"/"kobler seg midlertidig ut", eller er det hele spillet som henger? What gives, dude?

Lenke til kommentar

nei ikke trådløs. MX518 mus og Saitek Eclipse tastatur. funker når jeg bruker det på Laptopen. Det henger seg ikke ellers nei. bare på CS.

Når den henger seg så går den i en retning av seg selv og/eller skyter mye. klarer ikke å bevege meg mens det skjer.

Lenke til kommentar

Når du har startet CS, gå på prossesser (CTRL + ALT + DELETE), også høyreklikk "hl.exe", og sett prioritet til "Lav". Da skal det funke fint uten at det henger seg opp :). Har samme problemet. Mange som har det/fikk det etter den store reklame updaten.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Når du har startet CS, gå på prossesser (CTRL + ALT + DELETE), også høyreklikk "hl.exe", og sett prioritet til "Lav". Da skal det funke fint uten at det henger seg opp :). Har samme problemet. Mange som har det/fikk det etter den store reklame updaten.

Woho! Tusen takk Creowks, du vet ikke hvor lenge jeg har lett etter dette :p Sry hvis jeg bumper opp en gammel tråd, men dette problemet er det mange som har så fint hvis fler finner det ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...