Djengo^^ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 heisann. huseieren har føyd seg for den sure, gamle nabo-enka igjen nå, og kansje den andre naboen. problemet er at den gamle hurpa klager på hver minste ting. hvis vi kjører forbi huset hennes og parkerer på vår plass, klager hun til den stakkars huseieren min. den pinglete huseieren har nå forbudt oss og parkere der (bortsett fra den ene firmabilen til roomaten min) , og i kontrakten står det at vi har krav på 2 parkeringsplasser. ¨ nesten så jeg vil blekke en murstein i trynet på gamla neste gang jeg ser henne bak gardinenene i vinduet igjen... hilsen frustrert leieboer Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Og hva vil du at vi skal gjøre? Dette høres ut som et innlegg som bør ligge i et annet forum, eller i "Ting som irriterer så grenseløst" Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er jo bare å snakke med huseieren og kreve dine to parkingsplasser, og peke til punktet på kontrakten din. Skal i utgangspunktet ikke være noe å krangle over dette når det står svart på hvitt. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 problemet er at den gamle hurpa klager på hver minste ting. hvis vi kjører forbi huset hennes og parkerer på vår plass, klager hun til den stakkars huseieren min. Hva konkret er det hun klager på? Hvilken lovhjemmel eller bestemmelse mener hun blir overtrådt? den pinglete huseieren har nå forbudt oss og parkere der (bortsett fra den ene firmabilen til roomaten min) , og i kontrakten står det at vi har krav på 2 parkeringsplasser. Dette er selvsagt i strid med leiekontrakten, og han har ikke anledning til å forby dette. nesten så jeg vil blekke en murstein i trynet på gamla neste gang jeg ser henne bak gardinenene i vinduet igjen... 8835268[/snapback] Akkurat dét er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Be huseieren din å manne seg opp litt å si i fra at dere har rett på 2 plasser da. Eller har han sagt en ting til henne og noe annet til dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå