Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Plagsom nabo, forbudt å parkere pga det.

Djengo^^

Anbefalte innlegg

heisann.

huseieren har føyd seg for den sure, gamle nabo-enka igjen nå, og kansje den andre naboen.

problemet er at den gamle hurpa klager på hver minste ting. hvis vi kjører forbi huset hennes og parkerer på vår plass, klager hun til den stakkars huseieren min.

den pinglete huseieren har nå forbudt oss og parkere der (bortsett fra den ene firmabilen til roomaten min) , og i kontrakten står det at vi har krav på 2 parkeringsplasser.

¨

nesten så jeg vil blekke en murstein i trynet på gamla neste gang jeg ser henne bak gardinenene i vinduet igjen...

hilsen frustrert leieboer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
problemet er at den gamle hurpa klager på hver minste ting. hvis vi kjører forbi huset hennes og parkerer på vår plass, klager hun til den stakkars huseieren min.

Hva konkret er det hun klager på? Hvilken lovhjemmel eller bestemmelse mener hun blir overtrådt?

den pinglete huseieren har nå forbudt oss og parkere der (bortsett fra den ene firmabilen til roomaten min) , og i kontrakten står det at vi har krav på 2 parkeringsplasser.

Dette er selvsagt i strid med leiekontrakten, og han har ikke anledning til å forby dette.

nesten så jeg vil blekke en murstein i trynet på gamla neste gang jeg ser henne bak gardinenene i vinduet igjen...

8835268[/snapback]

Akkurat dét er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...