Gå til innhold

Online Cheating - stort problem?

Anbefalte innlegg

Online cheating er ganske vanlig problem men som oftest er det bare folk som tester cheats for morro skyld.

Cs er ganske utsatt for dette problemet

Problemet med disse cheaterne er at de ødelegger for gode spillere som bruker lyd til å høre hvor folk er og altid sjekker kjente camper steder

Online cheats som ogc flautz ak osv er lagd for å være vanskelige å oppdage og kan får aimbot til å se ut som ekte aim

ofte når jeg spiller på n00b servere osv blir jeg anklaget for å ha wallhack for jeg vet hvor alle er (de fleste n00ber vet ikke at man kan høre hvor folk er med lyd)

cheatere ødelegger ikke bare for andre på serverne de ødlegger for segselv og de som faktisk har spilt spillet i 2 år osv (eller spiller hele tiden :D)

har blitt kasta ut av clan pga av mstanke om wh og folk sier at jeg er tvilsom veldig ofte

alle de bra serverne er altid fulle

cheats sux

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg være helt ærlig med deg virket det som at du skrev inn bare for å skryte.. "jeg er så god at jeg blir anklaget for å cheate"..

men, kan du gi meg Ip på noen "noob"servere eller? Slik som jeg spiller for tiden føler jeg at jeg trenger det :cry::p

Lenke til kommentar

jeg blir mye mistenkt for cheats jeg også, spesielt når jeg sniper. er blitt banna ifra noob servere også. en gang jeg var jeg på lan med 8 andre, alle sammen speccet meg og sa jeg cheatet, lanet varte i en uke og de tror fortsatt jeg cheatet.

før var det lett å se hvem som cheatet, nå er det ikke det. nå er det ofte umulig å si om noen er god, har veldig flaks eller om han bruker cheat eller om det er en blanding og da blir det mye cheatanklaging hele tiden.

cheats er ok, men hadde det vært opp til meg skulle jeg satt fengselstraff til de som cheatet på internett. ingenting som er så lavt som å tro man er kul eller tøff når man cheater og ødelegger for 30 andre som har betalt for spillet. de som cheatet skulle blitt fratatt serialen sin for alltid.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som gir faen i alle disse cheaterne?

Ser ut som det :(

Jeg gidder ikke å la de jævlene ta fra meg moroa, så jeg bryr meg ikke noe særlig om de jukser eller ei, det viser bare at de suger såpass mye at de må jukse for at folk skal tro at de har et snev av skillz..

Jeg har også blitt anklaget for juksing (Tro det eller ei :) ), men pleier å ta det som et kompliment :D...

Synes det er ganske kewlt at andre synes at du er nesten for god til at det går ann...

Jaja.. det er bare min mening.. fortsett med å hate jukserne hvis dere vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...