Gå til innhold

Splinter Cell: Xbox.

tændis

Anbefalte innlegg

Ser at det er noen som har sagt at spillet er dårlig, jeg må si meg tvert i mot! Jeg synes det er et ganske bra spill!

Men over til det jeg skal spøre om.

Er kommet til Ministry of defence, og er på tur til "south wing" eller no. Står på balkongen der man ser det åpne vidue å han soldaten prate i radioen. Anyway, jeg kommer meg ikke over til viduet langs takrenna uten at alarmen går...Hva gjør jeg galt?? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det slet jeg også med. Fant til slutt ut at jeg ikke hadde gjemt han sjåføren til Grinko godt nok, så jeg måtte fare ned å gjemme han hver gang jeg måtte starte på nytt.... Ganske slitsomt.

Men fy så kult Splinter Cell er. Har aldri noensinne vært så hekta på et spill. Jeg er helt rød i øya etter å ha vært for mye foran tv'n. :(

Lenke til kommentar

Jeg fant kun en løsning som hjalp på det problemet.

Jeg flytta Xboxen til stua for å spille på grom TVn.

Å spille mindre er uaktuelt. Resten av familien får ta en tur på kino imens. jeg betaler så gjerne.

Annet:

Er det andre en meg som sliter på "Chinese embassy"?

De kineserene har altfor bra ører, og er rå på skytingen..

Jeg har kommet et godt stykke, men starter på nytt i kveld for å få med meg litt bedre helse osv. videre i brettet.

Det gikk litt på helsa løs en stund .. :oops:

Lenke til kommentar
Er nå kommet til CIA, skal kidnappe han derre kisen. (Husker ikke hva han het)

Hvordan skal man få tatt han uten at vakten på yttersiden oppdager deg??? :-?

klask han du skal kidnappe i bakhodet, og gjem han uten at han på utsiden ser deg. Så sniker du deg inn på han og klasek han i bakhodet og. Eventuelt kan du bruke "sticky shocker" hvis du har noen igjen. Det ligger et par av de rund og slenger i et kott.

Lenke til kommentar
Er nå kommet til CIA, skal kidnappe han derre kisen. (Husker ikke hva han het)

Hvordan skal man få tatt han uten at vakten på yttersiden oppdager deg???  :-?

klask han du skal kidnappe i bakhodet, og gjem han uten at han på utsiden ser deg. Så sniker du deg inn på han og klasek han i bakhodet og. Eventuelt kan du bruke "sticky shocker" hvis du har noen igjen. Det ligger et par av de rund og slenger i et kott.

eller så kan du ta vakten først, med

en "sticky shocker", eller hvaenn du

måtte ønske å bruke.... så tar du han

du skal kidnappe med pistolen mot

hodet hans, og har et lite avhør..... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...