Pezo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har en N80ie og en BT GPS antenne. Jeg har allerede tomtom som jeg bruker til navigasjon på telefonen. Det fungerer fint, men jeg kunne tenke meg å se hvor i verden jeg er utenfor veier også. Jeg vet det finnes programmer som laster ned kart via 3G og gprs. Jeg har lyst til å kjøpe meg et program som har kart på minnekortet og ikke må laste det ned hele tiden. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan jo ta en kikk på dette programmet: http://www.imocoding.com/ Garmin sine kart fungerer på Ptgmap som programmet heter Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Takktakk! Skal sjekke det i morgen Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Men siden telefonen min har symbian og ikke WM som os, så er det vel ca helt umulig å bruke det? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har kun testet prøveversjonen på min pda. Ja, du sier noen, venter nå på min Nokia E65 som også har Symbian. Vet ikke noe, må vel lete rundt på nett Skal sjekke ut Tomtom eller Navigon på E65, blir spennende Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Et alternativ kan jo være å bruke aftrack, men da må du legge inn og konfigurere egne kart. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Har du prøvd aftrack? Fungerer det bra? Hvor vanskelig er dette med kartene? Lett å få kjøpt dem f.eks.? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg bruker aftrack på en 6260 og en N80. Funker finfint. Hva kjøp av kart angår aner jeg ikke. Har en egen samling av kart som enten er skannet selv, eller lastet ned fra ulike steder på nettet. Konfigurerer kartene selv før jeg tar dem i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå