monti Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja..hva vil det faktisk si å elske noen? I mine øyne så er elske et sterkt ord. Og er ikke noe man sier til noen etter at man har vært sammen en dag. Jeg er 16år, og jeg vil si at jeg er ganske moden for alderen, å jeg kan si at jeg elsker kjæresten min. Mange her mener nok at det bare er tull, for at folk under 18år ikke blir tatt serriøst når man sier at man elsker en annen person. Men jeg ville ikke vært sammen med han hvis jeg ikke hadde sett en framtid med han, da hadde jo tiden jeg var sammen med han vært bortkastet. Jeg bryr meg mer om kjæresten min en hva jeg bryr meg om meg selv. Og når jeg sier at jeg elsker noen, så mener jeg det, virkelig. Jeg har sett en masse folk som sier jeg elsker deg, bare for og si det. Det irriterer meg faktisk grenseløst. Men hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har inntrykk av at mange tenåringer mener akkurat det samme som deg. Dog innser de i ettertid at de ikke hadde peiling på hva de snakket om. Lenke til kommentar
monti Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Har inntrykk av at mange tenåringer mener akkurat det samme som deg. Dog innser de i ettertid at de ikke hadde peiling på hva de snakket om. 8835157[/snapback] Ja jeg vet at det er mange som sier det. Men jeg ser VELDIG alvorlig på dette her, og som sagt, hadde ikke vært sammen med han hvis jeg ikke hadde troen på at det kan vare.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis du virkelig elsker noen, trenger da vel ingen å forklare hva deg hva det vil si. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Man elsker noen, når man ser litt annerledes på den neste jenta enn dine tidligere. Når det gleder deg helt inni rota av hjertet hver gang du ser jenta, og du VET at hun ikke klarer å la være å smile til deg, og da mener jeg at smilet bare tvinger seg på plass naturlig uten å kunne tvinge det tilbake, da vet man at det er harmoni, da får ihvertfall jeg en lyst og en følelse av at jeg vil gå langt for denne jenta, man har lyst å gjøre ting annerledes, man begynner å tenke hvordan man skal unngå de feilene man erfarte i tidligere forhold, man VIL gjøre jenta glad, og ikke bare ta imot glede fra henne. Da kan man si at man elsker henne. Lenke til kommentar
monti Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Man elsker noen, når man ser litt annerledes på den neste jenta enn dine tidligere. Når det gleder deg helt inni rota av hjertet hver gang du ser jenta, og du VET at hun ikke klarer å la være å smile til deg, og da mener jeg at smilet bare tvinger seg på plass naturlig uten å kunne tvinge det tilbake, da vet man at det er harmoni, da får ihvertfall jeg en lyst og en følelse av at jeg vil gå langt for denne jenta, man har lyst å gjøre ting annerledes, man begynner å tenke hvordan man skal unngå de feilene man erfarte i tidligere forhold, man VIL gjøre jenta glad, og ikke bare ta imot glede fra henne. Da kan man si at man elsker henne. 8835253[/snapback] enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå