Tunky Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei. Jeg skal jobbe for en venn av mamma. Jobben går ut på å tømme en garasje. Jeg må bære ting fra garasjen opp i huset. Jeg må få med meg en venn, for noen av tinga er for uhåndterlige for èn person alene. Vi er begge 14 år. Hva kan vi kreve i lønn? Timelønn? - Knut Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Tror det blir litt drøyt, hvis de skal betale 200 kr timen for 2 fjortenåringer. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 100 + drikke om det er utholdbar varme :-) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg foreslår at dere snakker med venner på deres egen alder og spør hva de får i timen slik at dere kan rettferdiggjøre det dere måtte foreslå som timelønn. Lykke til. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er kanskje greit å bli enige om en fastpris Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg ville også tatt en sum for hele greia, så kan dere dele etterpå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jepp. Tror nok kanskje det er bedre å bare få lønn for selve arbeidet, istedenfor timeslønn. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 100,- kr timen er veldig høyt for en fjortenåring. Tror ikke det er mange som er villige til å lønne dere så mye. En fast pris og kanskje et par pils for arbeidet er nok den beste dealen dere kan gjøre Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 65 til 70 kroner er akseptabelt. Men som andre her sier, ville jeg gått for en fastpris for jobben. Nå vet jeg ikke hvor mye som er i garasjen, men 500-700 kroner for hele jobben virker naturlig for meg. Så da er det opp til dere å få minst mulig arbeidstimer av den summen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå