Sportive. Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 To Bier tatt på fersken, har ikke sett bilder av to bier på denne måten før, men sett mye fluer..... Noen som har sett bier slik før ? Ikke topp teknisk, men litt morsomt...... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 I alle dager. Hvordan greide du å ta det uten å 'skremme' de? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 sikker på at det ikke er fake? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er det fake, skal jeg virkelig klappe for noen! Utrolig bra bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Her er den tredje under produksjon ja.. Bra fanget.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) [quoting rusk fjernet...he-he] Meget bra!! Oppsiksvekkende god dybdeskarphet. Endret 11. juni 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du som har tatt det faktisk? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Flott fanget, enten er du en ekspert i natur, eller så har du ei feit zoomlinse Imponerende at du har fått med alle detaljene, herlig å se et skikkelig skarpt bilde! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvordan greide du å ta det uten å 'skremme' de? Lenge siden 'noen' har hatt seg en beta? Det skal nå et stykke brak til for å forstyrre de fleste som er 'godt i gang'.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nice bilde. Veldig kult at du klarte å fange dem i dette lille "spesielle øyeblikket" Young Love. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nå har jeg vært innom denne tråden tre ganger over to dager, og alle tre gangene har jeg stusset på at ingen har stilt spørsmål til trådstartes påstand om at dette er to bier. Jeg er ganske så sikker på at dette er to hummler, og disse ser ut til å gjøre hva de kan for å støtte opp om Bumblebee Conservation Trust. Men bie eller hummle - bildet er jo like morsomt. -Vegar Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hey, arti bilde. Men hva hadde du sagt om jeg plutselig stormer inn på soverommet en kveld, når du og ei dame ligger å "danser den ville apedansen" og tar et bilde Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Flott fanget, enten er du en ekspert i natur, eller så har du ei feit zoomlinse Stiller meg litt tvilende til dette, for det første ville natureksperten klart å se hvilke insekter som er på bildet, for det andre så er ikke zoomlinser (eller skal vi kalle det zoomobjektiv?) det man trenger for å få slike bilder. Man trenger et makroobjektiv med litt stor brennvidde (eventuelt et kompaktkamera med bra makrofunksjon), også må man kanskje være litt heldig som kommer over et slikt motiv. Lenke til kommentar
Thom69as Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er klart bilde kan være ekte, det er ikke vanskelig i det hele tatt å ta slike bilder. Det er bare å ta med seg et hvilken som helst kompaktkamera og sette seg ned forran en bikube. Selvfølgelig parrer ikke bier seg slik, om bilde er ekte så er det bare to bier som kryper på hverandre. mvh Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det er klart bilde kan være ekte, det er ikke vanskelig i det hele tatt å ta slike bilder. Det er bare å ta med seg et hvilken som helst kompaktkamera og sette seg ned forran en bikube. Selvfølgelig parrer ikke bier seg slik, om bilde er ekte så er det bare to bier som kryper på hverandre. mvh 8840858[/snapback] Hvordan er det mulig å være så skråsikker når man absolutt ikke har peil på hva man snakker om? Det gjelder forøvrig både første og andre påstand... http://images.google.no/images?hl=no&q=bum...m=1&sa=N&tab=wi Trådstarter har hatt flaks og vært på rett sted til rett tid, og har i tillegg klart å fange øyeblikket med et godt teknisk bilde. Gratulerer! Endret 12. juni 2007 av abraxa Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dronninga i ei bikube går aldri ut. Når hun parrer seg med dronene i svermen så skjer det inni bikuben... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ...men så var det dette med å blande sammen bier og humler, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå