Lyskryss Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har hatt geforce4 TI4600 og har nå Radeon 9700 PRO. D er ingen tvil om at Radeon er best. Den unreal testen som ble kjørt her på hardware er bare bullshit. Fikk bedre resultater på UT2003 med Radeon 9700 PRO enn med geforce både på Min antall FPS, snitt og max(Brukte samme benchmark program som gutta på hardware). Til alle dere som tviler, RADEON 9700 PRO er best. Så d så Jokke Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har Gainward Geforce 4400 selv og syns det rokker, Har troen på at Geforce er bedre til spill!!!!!!!!!!!! Bruker TNT i to dager til........ CS FOREVER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ER DET VIRKELIG NØDVENDIG MED FLERE SLIKE TOPICS ? hvem faen inni helvete bryr seg nå ? dette har blitt kommentert så mange ganger at det er faen meg til å bli kvalm av! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ER DET VIRKELIG NØDVENDIG MED FLERE SLIKE TOPICS ?hvem skitt inni varmere strøk down under bryr seg nå ? dette har blitt kommentert så mange ganger at det er skitt meg til å bli kvalm av! Skjønner hva du mener, har lest dette tusen ganger......... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 med nye drivere så er det såkalte "lagg" problemet borte, jeg kjører 7.77 driverne fra Sapphire, funker utmerket Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 *host*fjortiss*host* 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 RADEON 9700 PRO er best. Så d så Jokke Nope, det er raskest ikke best. Heller fortell oss noe som vi ikke vet Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Her kommer enda et innlegg fra Kjetil Lur om 9700 serien til Radeon. Du må ikke skrive innlegg uten å ha leksen din iorden. Du har tidligere skrevet at 9700 non pro ikke er raskere enn GF4-serien, kun pro-utgaven.....dette er feil. Nå skriver du at pro-kortet er raskest, men ikke best !!! Hva mener du med det. Kan du begrunne det ? Se ellers tidligere svar her ; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=77661 R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå