leifeinar Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 det skjer jo endel nytt på skjermkort fornten, vi går over til pci-e 2.0 som sansyneligvis vil kreve heftigere strøm til hk enn den 4 pin og muligens 8 pin atx kontakt så er det jo også denne nye 8 pin som er kommet til ATI kort... så jeg vet ikke, er det noen vits og bruke 1000,- nå eller blir man nødt til og oppgradere til ny året for og kome overens med nye standarer Skal kjøpe corsair 620W tenkte jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis du ikke trenger ny psu, er det ikke noen grunn til å kjøpe ny. Det kommer også nye egne strømforsyninger til skjermkortene, så hvis du har en svak psu kan du avlaste dem med en slik når det blir behov. Den nyeste kontakten er vel 8-pins pci-e, og den har kun de dyreste psuene. Regner med at det kommer overganger til ulike kontakttyper, slik at så lenge psu utgangen kan levere så kan man bruke overganger til det det skal leveres til. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 trenger og trenger..... har en hiper 480W, den har begynt og lage mye ulyder, piper fælt etter jeg instalerte 8800 gts. det tar seg dårlig ut når makina står på stua og er veldig stille skal gjøre en jobb i morgen, så skulle jeg få en psu i betaling. hadde en F/S 300W skjermkort psu, men klarte og ødelegge den men er ikke noe serlig og satse på siden det er små og hissige vifter. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk den du linka til i dag.Hvis den du har piper og burde byttes så kjøp den Corsair,en!Dette må være noe av det beste som kan skaffes.Nydelig med flate kabler.5 års garanti snakker for seg.50A på 12V burde vel holde Denne PSU,en beskrives med et ord,snadder.! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Corsair har sagt at om man har kjøpt en PSU fra dem og ikke har fått en slik overgang, kan man maile dem og de sender deg en. (Du må betale frakten forsåvidt). Det betyr tydeligvis at å bruke en overgang går helt greit. Regner forøvrig også med at de vil oppdatere PSUene sine med 8-pins PCIe-kontakter snart. Endret 11. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Corsair sine 520/620W psuer er bygget av Seasonic.. De er i bunn og grunn en kombinasjon av M12 og S12, altså modulære kabler, 120mm vifte, men ingen 60mm vifte (fordel) Corsair HX520/620W test hos SPCR Edit: Jeg har en F/S 300W her, men det er 120mm varianten, den er nesten lydløs ved normal bruk... Endret 11. juni 2007 av Wibla Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jo, leste den testen før jeg kjøpte min PSU. Har selv ikke bruk for en slik overgang enda, blir vel en stund til jeg oppgraderer grafikkortet, blir vel en gang til høsten neste år. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Smirnoff: hørtes utrolig bra ut det der med at du kan maile for og få en 6 til 8-pin overgang. da har men jo egentlig både 8 pin til HK og gpu loddebolten og Wibla: har basert mitt valg av psu etter den testen hos SPCR. det at det er ei vifte der som går på under 4volt til over man laster den over 300W sier sitt om hvor stille den er. noe anna er at jeg er ei grafikk hore, og det faktumet at hver av pci-e linjene har hver sin dedikerte 12 v rail. her er en video review slik at man får høre vifta Edit: Jeg har en F/S 300W her, men det er 120mm varianten, den er nesten lydløs ved normal bruk... Wibla: har du detikert skjermkort psu med 12 cm vifte.. har du link? sjekk ut denne video review av en annen psu og hør forskjell på lyden Endret 11. juni 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har en FSP300W 120mm liggende ja, men den er ikke i bruk foreløbig (blir ny GW-psu snart).. har kun et 7950GT kort i maskina som ikke krever allverdens med strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå