sindrejibb Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Forresten, jeg forbinder pilotbriller litt med div. bilder på deiligst.no ol. Endret 12. juni 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) hyde i that 70's show, passer med pilotbriller. Men ellers så syntes jeg det er forskjellig hvem som passer med det. Går med det selv. Edit: Slik ser pilotbrillene ut, dog i forskjellige farger på glassene. Endret 12. juni 2007 av V-by Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Dette sier jo seg selv, pilotbriller er for piloter. Siden jeg skal begynne på flyskolen i forsvaret i høst, er jeg rett og slett _nødt_ til å bruke dem. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er ikke dette pilotbriller? Hvis det er de som V-by linket til så var de jo stilig, på en måte. Passer på svært pene jenter de der brillene som V-by linket til. Edit: Etter et raskt googlesøk fant jeg ut at jeg tok feil, men hater de der brillene som paris har på seg. Endret 12. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Er ikke dette pilotbriller? Hvis det er de som V-by linket til så var de jo stilig, på en måte. Passer på svært pene jenter de der brillene som V-by linket til. Edit: Etter et raskt googlesøk fant jeg ut at jeg tok feil, men hater de der brillene som paris har på seg. 8840219[/snapback] Ser ut som en flue. :!: Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Tenker vi på samme brille¿ Når jeg tenker på pilotbriller, da tenker jeg på dette. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og disse ikke disse Jeg er uenig med at du trenger et bestemt utseende for å passe til pilotbriller. Det er personligheten som må passe og tildels [kles] stilen. Endret 12. juni 2007 av Daehli Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er det som er pilotbriller... Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 der er jo brillene mine Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Enig i at man må ha en spesiell stil for å kunne bruke pilotbriller, men klarer ikke helt å beskrive det. Det må passe inn i en helthet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 I mine øyne passer pilotbriller aller best på damer, men i noen tilfeller kan de se ufattelig harry ut. Å se 12-åringer med pilotbriller er rett og slett tragisk... 8834795[/snapback] Helt enig! Så det var en hau med 5-klassinger med pilotbriller når jeg gikk forbi barneskolen... Ser litt tøft ut på sånne fly-filmer syns da jeg..Det er jo pilotbriller så. Men det er jo litt tøft ut på noen damer og da Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har selv et par billige pilotbriller. De er helt vanlige uten faded glass eller noen form for "mote". Jeg hater det at fler og fler "motefriker" har begynt å skaffe seg disse, spesielt SOSSER. Selv har jeg en litt mer "rocket" stil. Passer til de som har den stilen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Altfor mange som bruker pilotbriller. Mange som ikke ser så bra ut akkurat. Mener at ansiktsfasong og hårsveis har mer å si enn selve stilen, men alt bør jo så klart passe sammen. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Husker når jeg hadde langt svart metal hår.. Da passa jeg mine Tyske Pilotbriller. Om jeg tar på dem nå så ser det helt jævelig ut. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Jack bauer passer bra med pilotbriller: Syns selv at pilotbriller kule. Men det kommer an på stilen også da. Og av eller annen merkelig grunn, bruker jeg kun pilot riller når jeg har på meg mørke skjorter og t-shirts. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Det viktigste er jo om de passer til din egen asikts-/hodeform. Fin guide her: http://sunglasses2000.com/en/choosing.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå