Gå til innhold

Pilotbriller; hvem passer det til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes pilotbriller tar seg godt ut på surfestilen og en litt mer rocka stil. "Keege" folk med bånd osv bør ikke ha pilotbriller. Det passer rett og slett ikke til stilen. Jeg synes heller ikke at folk med veldig kort hår passer med pilotbriller. Selv bruker jeg det om sommeren pga jeg har litt surfaktig stil om sommeren

Lenke til kommentar
Synes å huske Victoria Beckham med pilotbriller. Et fint syn

 

EDIT: Det var visst Camilla Shadbolt som hadde det på. En lookalike...

 

http://www.fakefaces.co.uk/modules.php?op=...&cat=8&de=1228#

8836480[/snapback]

 

De som har slikt utseende passer til alt mulig, enkelte må virkelig jobbe for å IKKE ta seg dårlig ut.

 

(Britney klarte det forresten med glans. Men selv om 5 gutter på skolen shavet seg rett etter at hun gjorde det, var det nok ikke noen suksess)

Lenke til kommentar
OK, der er jeg helt uenig. Quiksilver + pilotbriller? Noty, noty.

 

Smaken er som baken :p

 

EDIT: Jeg vil si jeg har litt surfestil, men jeg hater pilotbriller.

8836438[/snapback]

 

Du vil si at du har surfestil fordi du kjøper quicksilver klær? Da tror jeg du tar feil... De jeg ser på som "surfere" er ikke de som går rundt og flasher alle med de store quicksilver/billabong-logoene, men tvert imot de som har en litt mer laidback sommerstil med barske knelange surfeshortser, plaine t-skjorter og en hverdagsskjorte utenpå hvor de øverste knappene er åpne. Gjerne også slike klippklapp sandaler eller barbeint. Surfestilen tar seg ofte best ut på solbrune folk med litt lengde på håret. Ikke veldig langt, men ikke veldig kort hår heller. Hvis du ser for deg denne stilen med pilotbriller tror jeg ikke at du vil se så rart ut.

 

Husk: Du blir ingen surfer av å kjøpe quicksilverklær og saltvannsspray

Lenke til kommentar

Hehe, det var ikke sånn ment. Det jeg sa med Quiksilver var bare et eksempel. Quiksilver er jo et surf-inspirert merke.

 

Jeg forbinder liksom pilotbriller litt mer med et svært J. Lindeberg-belte og en Lacoste-skjorte liksom, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Forresten har JEG litt sånn blanda-stil :p Noe surf/skate greier.

Lenke til kommentar
Hehe, det var ikke sånn ment. Det jeg sa med Quiksilver var bare et eksempel. Quiksilver er jo et surf-inspirert merke.

 

Jeg forbinder liksom pilotbriller litt mer med et svært J. Lindeberg-belte og en Lacoste-skjorte liksom, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Forresten har JEG litt sånn blanda-stil :p Noe surf/skate greier.

8837196[/snapback]

 

Da så :) , jeg ser du jibber og jeg kan ut ifra det se cirka hvordan stil du har etter det du sier. Jeg vet det finnes mange keege fjortisser som går rundt med JL Lindeberg og pilotbriller, men det passer ikke i det hele tatt. Så ille at mange forbinder de med pilotbrillene istedenfor rockerene, surferene og skaterene :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Har ikke snøring om hvem det passer til eller ikke...Bruker det dog selv... Går alltid i svart bukse og svart skjorte... Og pilotbriller... Gir blanke faen i hva folk tenker; liker klærne og liker brillene :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...