jammi Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hei! Hvem synes du at pilotbriller passer til? Aldersgruppe, kjønn, klesstil osv.. ..og hvem bør absolutt IKKE te seg i noe slikt? ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hvem passer det til? Absolutt ingen. Har ikke forstått meg på at gigantiske briller er mote. Endret 11. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 I mine øyne passer pilotbriller aller best på damer, men i noen tilfeller kan de se ufattelig harry ut. Å se 12-åringer med pilotbriller er rett og slett tragisk... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Kjønn spiller ingen rolle, men enig med RarAvis. Man kan ikke være 12-13 og gå med de. Brillene du skal ha på hodet må ikke være for store i forhold til selve hodet. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg synes pilotbriller tar seg godt ut på surfestilen og en litt mer rocka stil. "Keege" folk med bånd osv bør ikke ha pilotbriller. Det passer rett og slett ikke til stilen. Jeg synes heller ikke at folk med veldig kort hår passer med pilotbriller. Selv bruker jeg det om sommeren pga jeg har litt surfaktig stil om sommeren Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Synes det passer til "sosser". Rosa pannebånd, buksa oppi sokkene og pilotbriller. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Synes det passer til "sosser". Rosa pannebånd, buksa oppi sokkene og pilotbriller. 8836412[/snapback] Jeg synes at det IKKE passer til sosser. Som Jokkulf sa, det passer veldig bra med surfestil. Edit: Min hundrede post! Endret 11. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) OK, der er jeg helt uenig. Quiksilver + pilotbriller? Noty, noty. Smaken er som baken EDIT: Jeg vil si jeg har litt surfestil, men jeg hater pilotbriller. Endret 11. juni 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hvem som passer til pilotbriller? Ytterst få. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Synes å huske Victoria Beckham med pilotbriller. Et fint syn EDIT: Det var visst Camilla Shadbolt som hadde det på. En lookalike... http://www.fakefaces.co.uk/modules.php?op=...&cat=8&de=1228# Endret 11. juni 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det passer til alle som kjører Volvo 240 Tja, det passer nok til personer med litt mer en normal selvtillit, som ikke er fløtepuser, men litt rocka. Softpunkere, og PENE jenter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Synes å huske Victoria Beckham med pilotbriller. Et fint syn EDIT: Det var visst Camilla Shadbolt som hadde det på. En lookalike... http://www.fakefaces.co.uk/modules.php?op=...&cat=8&de=1228# 8836480[/snapback] De som har slikt utseende passer til alt mulig, enkelte må virkelig jobbe for å IKKE ta seg dårlig ut. (Britney klarte det forresten med glans. Men selv om 5 gutter på skolen shavet seg rett etter at hun gjorde det, var det nok ikke noen suksess) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 OK, der er jeg helt uenig. Quiksilver + pilotbriller? Noty, noty. Smaken er som baken EDIT: Jeg vil si jeg har litt surfestil, men jeg hater pilotbriller. 8836438[/snapback] Du vil si at du har surfestil fordi du kjøper quicksilver klær? Da tror jeg du tar feil... De jeg ser på som "surfere" er ikke de som går rundt og flasher alle med de store quicksilver/billabong-logoene, men tvert imot de som har en litt mer laidback sommerstil med barske knelange surfeshortser, plaine t-skjorter og en hverdagsskjorte utenpå hvor de øverste knappene er åpne. Gjerne også slike klippklapp sandaler eller barbeint. Surfestilen tar seg ofte best ut på solbrune folk med litt lengde på håret. Ikke veldig langt, men ikke veldig kort hår heller. Hvis du ser for deg denne stilen med pilotbriller tror jeg ikke at du vil se så rart ut. Husk: Du blir ingen surfer av å kjøpe quicksilverklær og saltvannsspray Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hehe, det var ikke sånn ment. Det jeg sa med Quiksilver var bare et eksempel. Quiksilver er jo et surf-inspirert merke. Jeg forbinder liksom pilotbriller litt mer med et svært J. Lindeberg-belte og en Lacoste-skjorte liksom, hvis du skjønner hva jeg mener. Forresten har JEG litt sånn blanda-stil Noe surf/skate greier. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hehe, det var ikke sånn ment. Det jeg sa med Quiksilver var bare et eksempel. Quiksilver er jo et surf-inspirert merke. Jeg forbinder liksom pilotbriller litt mer med et svært J. Lindeberg-belte og en Lacoste-skjorte liksom, hvis du skjønner hva jeg mener. Forresten har JEG litt sånn blanda-stil Noe surf/skate greier. 8837196[/snapback] Da så , jeg ser du jibber og jeg kan ut ifra det se cirka hvordan stil du har etter det du sier. Jeg vet det finnes mange keege fjortisser som går rundt med JL Lindeberg og pilotbriller, men det passer ikke i det hele tatt. Så ille at mange forbinder de med pilotbrillene istedenfor rockerene, surferene og skaterene Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Neh, synes ikke det er så ille jeg No offence, men pilotbriller? Nei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Synes ikke pilotbriller passer på noen, for det er så ufattelig stygt uansett. Endret 11. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Har ikke snøring om hvem det passer til eller ikke...Bruker det dog selv... Går alltid i svart bukse og svart skjorte... Og pilotbriller... Gir blanke faen i hva folk tenker; liker klærne og liker brillene :-) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Ytterst få som egentlig passer pilotbriller. Skal man passe det, må man nesten ha en litt "voksen" stil. Plain T-skjorte med skjorte utpå og kort eller halvlangt hår til eksempels. De fleste som bruker det kler det ikke. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Har vel bare sett ca 2 mennesker i mitt liv som så kule ut med det. Tror man må ha det rette utseende og selvtiliten for at det skal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå