Mannen med ljåen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg vet ikke om dette er riktig kategoori, men jeg håper noen kan svare på dette. Fra August 2006 til mars 2007 tjente jeg 90.000 kroner. Men fordi jeg hadde slurvet med noen papirer, betalte jeg 50% skatt hele denne perioden. Dermed har jeg fått halvparten av dette (45.000) inn på konto, og staten tok resten. Feriepengene (ca. 10.000) kom for et par dager siden, hvis det betyr noe. Hvor mye får jeg tilbake i slutten av måneden? Jeg spør fordi feriepengene allerede er brukt opp. De var siste avdrag på et lån jeg har hatt siden Oktober 2006. Da lånte jeg 50.000 Det har vel også innvirkning på skatten, men jeg vet ikke hvordan. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Årets feriepenger kommer vel på neste års utregning av skatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dette kan du sjekke uten å gjøre utregninger ved hjelp av www.skatteetaten.no. Det du trenger er fødselsnummer og en pinkode fra selvangivelsen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå