Aak1 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Yeees! Fikk 6 på muntlig eksamen i KRL i dag! Selv om jeg kritiserte religion ganske hardt ^^ Fikk standpungtkarakterene i dag økte også snittet fra 4,25 i fjor, til 4,71 i år!! Fikk 6 i engelsk mutlig OG skriftlig! w000t!! orden og oppførsel og skriftlig eksamen for vi ikke vite før etter klasseturen..... TIL ESTLAND! Spa hotel, helt nytt. Det blir chill! ahh. ungdomsskolen er praktisk talt OVER! ENDELIG sier jeg bare! Sommerferie! Korte dager, masse soving, chilling og bading. HERE I COME! Endret 11. juni 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ingen som bryr seg? Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer Godt jobbet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 6? NERD! Jeg slapp muntlig i år Endelig ferdig med 12års skole. Og nå er det bare chilling i militæret neste år. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Fikk 6 på muntlig eksamen i KRL på ungdomsskolen jeg å. Er ikke mye å skryte av hehe, neida godt jobba det! Syntest de er fantastisk godt gjort egentlig! Vet selv hvor jævlig det er å måtte lese den støgge krl boka om og om igjenn. Mye av det som står der gjør meg rett og slett kvalm Edit: All form for selvskryting mellom linjene her er bevist, og på ingen måte seriøst Endret 20. juni 2007 av Disable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå