Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei, eg lurte på om det fins ein måte å gjere slik at den mellomste museknoppen blir til scroll og ikkje lim inn. Har prøvd å leite igjennom dei forskjellige innstillingane, men eg fann ikkje noko Eg håpar nokon veit. Takk på førehand Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har selv lurt(og irritert meg) på dette. Fant ut at det var en innebygd funksjon i X(tror jeg) og at det ikke kan endres på. Er utrolig irriterende å prøve å klikke på en link i opera og ende opp med å lime inn det man sist markerte slik at opera prøve å gå til den adressen. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Scrollehjul fungerer da fint? Det er kun ved å trykke ned knappen(middle mouse button) at den limer inn. Dette er en fabelaktig funksjon, og er innebygget i X. Merk teksten, lim den inn. Trykker jeg på knappen over en link i Firefox fungerer den som middle mouse button slik som forventet, og åpner lenken i en ny fane. Hvor er problemet? 8--) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis man skal kopiere tekst og lime inn i gnome er det fint å installere glipper I kde har man klipper for å huske mange ting man har kopiert. Skjønner ikke problemet jeg heller. Man trykker da ikke må midterste knappen når man scroller vel.. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Problemet er at når man prøve å trykke på en link men bommer i opera så åpnes et nytt vindu som søker etter teksen jeg sist markerte. Er fryktelig irriterende. Noen måte å skru det av i opera på en måte? Endret 13. juni 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Lurer på det samme. Likte å trykke ned hjulet for å så dra musen nedover siden. Nå må jeg scrolle. altfor slitsomt. MÅ JEG SCROLLE I TILLEG TIL Å GÅ OG HENTE MAT NÅ LIKSOM? for ett liv. edit; Må jo på do også. HVA FORVENTER FOLK? Endret 13. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg kom over denne gamle tråden fordi jeg selv hadde et ønske om å bytte ut funksjonen til scroll i firefox. Fant løsningen i et annet forum og poster det her hvis det er andre som har lyst til å gjøre det samme. Re: Make middle mouse click scrollYou can do it in Firefox by typing in the address bar about:config and changing general.autoScroll to true. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det du er ute etter er EmulateWheelButton Option "EmulateWheelButton" "integer" Specifies which button must be held down to enable wheel emulation mode. While this button is down, X and/or Y pointer movement will generate button press/release events as specified for the XAxisMapping and YAxisMapping settings. Default: 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå