GeirOr Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bestilte min Mondeo Titanum X i begynnelsen av Mai. Selger sa da at forhandlere i Norge skulle få produksjon på noen biler i Juni. Min forhandler fikk tildelt 3 biler, og jeg var en av de som skulle få bilen prodsert i denne perioden. Jeg har jevnlig vært i kontakt med forhandler, men de har ikke fått noen bekreftelse på dette enda. Er det flere som har blitt lovd at bilen skulle være i produksjon i Juni? Levering månedskifte Juni/Juli?? Er litt smånervøs nå før levering.. Kjøpte bilen ut i fra prøvetur med den gamle Titanum X modellen.. Satser på at opplevelsen blir ett hakk bedre. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Voldsomt til mange som har kjøpt seg ny Mondeo her da. du kan jo se litt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0615&hl=+mondeo Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tar meg den frihet og "flytter denne til originaltråden" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå