sblindheim Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hei!! HAr et problem som irriterer meg GRØNN!!!(er seriøst grønn nå når jeg skriver dette:)), men uansett: Problemet er at dersom jeg kjører 3dmark 2001SE, låser maskinen seg, (forskjellig tidspunkt hver gang) har prøvd forskjellige drivere å styr, men nei...prøvde et benchmark prog som heter: GL excess, der låser maskinen seg og... opptil flere ganger gjennom forskjellige spill låser den seg og... Dette skjedde egentlig etter at jeg installerte DX9, kan d ha noe å si? kjører for øyeblikket de nyeste Omega drivere, (erstatter Catalyst 3.0) se sign for annen maskinvare!! noen løsning/tips? kortet er ikke klokket! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 formatter og legg inn DX8.1 hvis det skjedde etter at du la inn DX 9.0.... Du kan alltids prøve nye chipset drivere, flashe BIOS og sånn da....... Ellers kan det være en konflikt med hk. Se på ATI's sider om dette. Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Var faktisk bios som var trøbbelet:), men d skjedde da jeg inst. dx9, men nå fungerer d:) som bare juling!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå