Diskuterer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei.. Vet noen hvordan man spiller lotto? har lyst å prøve.. men vet ikke hvordan man spiller! Tipser? - Takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Lotto er helt tilfeldig, og det er vel ingen "systemer" som gjør at man vinner oftere, Vanlig lotto blir trukket på lørdags kveld. Innen da må du levere en kupong inn der man kjøper lotto, for å kunne være med den lørdagen. (Kuponger varer enten en eller fem uker, det står på kupongen. I tillegg kan man velge å levere en ferdigutfylt kupong, og da slipper man å krysse av på de rekkene man tror vil vinne). Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Norsk-tipping Endret 11. juni 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nå skal jeg prøve Kan noen svare på dette?) 1. Hva er forskjell på LOTTO og VIKING LOTTO? 2. Jeg velger 6 siffer og venter til lørdag kl 18.00? Spiller på nett,hvor får jeg resultater blir de lagt ut på deres nettsidet? Eller må jeg ha tv-kanal? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ikke spilt før jeg heller. Men fant iallfall fram til denne helt av meg selv! https://www.norsk-tipping.no/produktinfo/nettspill/bli_nettspiller?NT.mc_id=nt-blinettspiller-topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå