Fredrik92 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hei! Jeg legger ut et bilde av rosen jeg fikk under konfirmasjonen. Ønsker kritikk Jeg bruker et helt vanlig kamera (Canon Ixus 70) Skal kjøpe meg 400d i neste uke Endret 13. juni 2007 av Fredrik92 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Et bra bilde, med fin skarphet og fin bruk av lyset, men den hvite delen blir for forstyrrende.. En ensfarget bakgrunn kunne gjort seg, samt kanskje en annen vinkel.. Lykke til videre.. Lenke til kommentar
Fredrik92 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Et bra bilde, med fin skarphet og fin bruk av lyset, men den hvite delen blir for forstyrrende.. En ensfarget bakgrunn kunne gjort seg, samt kanskje en annen vinkel.. Lykke til videre.. 8833944[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Enig med det Gissan sier her, men bildet brenner ut i flere farger (rødt,hvitt,svart). Ellers var dette fint.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Liker det veldig godt, hva med å prøve å vise litt mer av de grønne bladene? Tror det kunne blitt tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå