Henry9 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) isdghjzxcbngfvzsdbv Endret 13. august 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 To tips: 1. Spesifiser spørsmålet ditt. Akkurat nå så ser jeg faktisk ikke noe spørsmål og må gjette meg til hva det er. 2. Aldri mellomrom før et tegn (utropstegn etc.) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hortes ikke sa seriost ut... Har dere skrevet ferdig manus? Du spor etter en butikk du kan kjope film ting i... ... Blod kan vaere du far kjopt i en lekebutikk eller morohus. Feks Japanhuset her i Bergen. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vi er en gruppe som driver å lage filmer.. Akkurat nå lager vi 1 film som vi ikke har startet på enda. driver med story ;P Men så er det en del ting vi trenger, Vi skal kjøpe: www.fxhome.com et program her fra ! Men så trenger vi sånn sminke som man lager sår med, Film ting,Blod, OSV.. Dere vet ! PS: Nett butikk, Kanskje Norsk eller svensk eller noe;P eller ikke så veldig langt herfra skal ikke koster så veldig mye i frakt Kan vel si litt om filmen da ! Det er 1 film om 3 gutter som jobber som "Agenter".. Så for de 1 jobb som er veldig fiktig og farlig osv.. Så skjer det mye greier! Folk dør så er det bare 1 igjen osv.. Gidder ikke skrive mer Menmen Takker for svar ! 8833883[/snapback] Du vil nok komme langt med bivoks, flytende latex (latexlim) og ei kanne griseblod. Vær forsiktig med latexen, da noen er allergisk. Vær også forsiktig med å la griseblodet stå lenge i romtemperatur...det lukter ikke godt etter en stund. Disse tingene burde være lette å få tak i. Sjekk den nærmeste hobbybutikken. Griseblod får man kjøpt på Meny, eller så kan man spørre slakteren. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vi fikk ei venninne fra Røde Kors til å hjelpe oss med å kjøpe effekter. Siden hun hadde vært med som markør (late som man er død/skadet i øvelser) hadde hun kontakter hun kunne kjøpe blod og såreffekter av. Merk: røde kors bruker blod som er så livaktig at det er ulovlig å bruke for oss egentlig... Men må man ha gørr så må man I tillegg ser jeg for meg at dere trenger glinsende softguns til å legge stikkflammer og sånt på... Jeg har kjøpt en del fra www.softguns.no og har vært fornøyde med de. Lykke til! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvis du soker pa youtube finner du flere oppskrifter pa blod. http://youtube.com/watch?v=QG_X5BKX-6M feks Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Merk: røde kors bruker blod som er så livaktig at det er ulovlig å bruke for oss egentlig... Men må man ha gørr så må man 9177809[/snapback] Javel? Med mindre de bruker ekte menneskeblod så er det vel ikke videre ulovlig? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Trådstarter har åpenbart trukket seg fra tråden så jeg stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg