Gå til innhold

Nettbutikker:? Trenger ting..

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vi er en gruppe som driver å lage filmer.. Akkurat nå lager vi 1 film som vi ikke har startet på enda. driver med story ;P Men så er det en del ting vi trenger, Vi skal kjøpe: www.fxhome.com et program her fra ! Men så trenger vi sånn sminke som man lager sår med, Film ting,Blod, OSV.. Dere vet !

PS: Nett butikk, Kanskje Norsk eller svensk eller noe;P eller ikke så veldig langt herfra skal ikke koster så veldig mye i frakt

Kan vel si litt om filmen da ! Det er 1 film om 3 gutter som jobber som "Agenter".. Så for de 1 jobb som er veldig fiktig og farlig osv.. Så skjer det mye greier! Folk dør så er det bare 1 igjen osv.. Gidder ikke skrive mer :D

Menmen

Takker for svar !  :D

8833883[/snapback]

Du vil nok komme langt med bivoks, flytende latex (latexlim) og ei kanne griseblod. Vær forsiktig med latexen, da noen er allergisk. Vær også forsiktig med å la griseblodet stå lenge i romtemperatur...det lukter ikke godt etter en stund.

Disse tingene burde være lette å få tak i. Sjekk den nærmeste hobbybutikken. Griseblod får man kjøpt på Meny, eller så kan man spørre slakteren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi fikk ei venninne fra Røde Kors til å hjelpe oss med å kjøpe effekter. Siden hun hadde vært med som markør (late som man er død/skadet i øvelser) hadde hun kontakter hun kunne kjøpe blod og såreffekter av. Merk: røde kors bruker blod som er så livaktig at det er ulovlig å bruke for oss egentlig... Men må man ha gørr så må man :)

I tillegg ser jeg for meg at dere trenger glinsende softguns til å legge stikkflammer og sånt på... Jeg har kjøpt en del fra www.softguns.no og har vært fornøyde med de.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Merk: røde kors bruker blod som er så livaktig at det er ulovlig å bruke for oss egentlig... Men må man ha gørr så må man :)

9177809[/snapback]

Javel? Med mindre de bruker ekte menneskeblod så er det vel ikke videre ulovlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...