Ksungam Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Etter at jeg har solt meg enten på stranden eller i hagen, er det utrolig digg å smøre seg med aftersun. Men har dette noe å si for brunfargen, blir den bedre/dårligere? Temmelig teit spørsmål egentlig, men hadde vært kjekt å vite Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 På min aftersun står det at den forsterker brunfargen! Ikke at jeg har merka noe til forsterkningen, men kan jo leve i håpet! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Er vel bare for å unngå flass, og uten flass ser huden sunnere ut Lenke til kommentar
hauska Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg flasser av og har ikke brukt aftersunkrem. Jeg tror ikke den kremen har noe med fargen å gjøre Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Det er fuktighetsgivende, ja. For å bevare fargen samtidig som du ikke starter å flasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå