Jonhei Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei! Har Windows Vista 2007 og når jeg kjører Limewire så kobler internett ut. Dvs at at den er koblet på, men får ikke åpnet noen nye internettsider. Hvorfor skjer dette? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Har Windows Vista 2007 og når jeg kjører Limewire så kobler internett ut. Dvs at at den er koblet på, men får ikke åpnet noen nye internettsider. Hvorfor skjer dette? Hva kan jeg gjøre? 8833721[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vanskelig å si noe ut fra de opplysningene du kommer med. Limewire har vel bare noen få forbindelser til nettet, så jeg tror kanskje at problemet kan ligge i at du ikke har noen hastighetsbegrensning. Dvs at linjen ut blir 100% belastet og at det kan 'time ut' oppslag av nettsider. Du kan prøve å laste ned netlimiter og se om begrensning av upload fikser problemet. Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Det funket ikke desverre. Noen som har noen andre ideer? Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Vanskelig å si noe ut fra de opplysningene du kommer med.Limewire har vel bare noen få forbindelser til nettet, så jeg tror kanskje at problemet kan ligge i at du ikke har noen hastighetsbegrensning. Dvs at linjen ut blir 100% belastet og at det kan 'time ut' oppslag av nettsider. Du kan prøve å laste ned netlimiter og se om begrensning av upload fikser problemet. 8840454[/snapback] Da har jeg funnet ut at det er dette som er problemet, men hvordan kan jeg ordne det uten Netlimiter. Det som skjer når jeg bruker Netlimiter er at da stopper blandt annet MSN og diverse andre programmer... Noen tips? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 har ikke limewire en funksjon for dette? settings->upload eller noe slik. Netlimiter stopper msn? på hvilken måte? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Netlimiter skal normalt ikke stoppe noe uten at du begrenser det selv. Mulig at Vista ikke er helt kompatibel med din versjon av Netlimiter? En annen ting du kan prøve er å sette fast ipadresse på PC og bruke 195.159.0.100 som DNS. Tror du kan få raskere tilgang til internett da. Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm, problemet er vel også at Netlimiter kun har 28 dager prøvetid? Mulig jeg kan få det til å funke, men da vil det jo bare vare i 28 dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå