JokerHaulan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei driver å lurer på om jeg skal senke min Opel Vectra B 97 modell. men lurer på om jeg skal bare kjøpe fjærer eller helt sett? noen som har noen peiling på dette`? Og er det noen som vet om det er noen bra steder osv. Takker for svar! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 ingen som har no peil her? jeg har heller ikke peiling, men skal kjøpe meg det så trenger litt hjelp her! Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det spørs jo litt på hvor gamle demperne dine er og hvor mye du skal senke. Det beste er å bytte alt når du ført skal skru på det. Finnes mange der ute som selger sett, koster vell fra rundt 4500 til 15000 for bra sett. Spørs litt hvilke egenskaper du er ute etter. er det bare senk eller ha bedre kjøre egenskaper. Husk at du må ta 4 hjuls kontroll å så få det inn i vognkort etterpå. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 vet ikke helt hvor gamle demperne så derfor tenkte jeg å bytte begge deler uansett, det er jo bare for å få senket den men er jo bra hvis det blir bedre kjøre egenskaper da. men jeg vet ikke hvem merker og sånt som er bra eller hvor mye jeg bør senke den , kan gjerne sende linker så jeg har no å gå etter.... Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan jo f.eks prøve senk.no Ikke handlet der selv, men så linken på finn her om dagen. Ellers får du jo senkesett over alt, spørs jo litt hvor du bor i Norge. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 jeg bor i akershus, jaja men noen som vet om merker som er bra ? eller er det det samme? Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Siden du bor der du bor er mulighetene gode. Jeg hadde kjøpt et sett med Eibach fjærer og bilstein sport dempere. Litt dyrt blir det men du får mye for pengene. Finnes mange merker der ute, du kan til og med dra på Opel å kjøpe. Ellers har du, spax,koni og mange flere. Bare å finne nærmeste bil dels pusher i ditt nærområde. Pass bare på å få med TUV papirer ellers er det ikke mye verdt hvis du må godkjenne det. Billig er ikke sikkert er bra men det er ikke dårligt heller. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 ok men er det merkene som de selger på senk.no no bra ? Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 KW er jo bra, mange som kjører med det. Det andre har jeg ingen erfaring med. Vurderer KW selv, men da justerbart. Slik at jeg kan heve bilen om vinteren, så jeg slipper å sitte fast i snøen. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 noen som kan gi meg noen linker til noen anbefalinger? også angånede hvor mye jeg bør senke osv... takker for svar! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 ingen med anbefalinger eller linker`? trenger hjelp Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 trenger hjelp her , ingen som har peil? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 ok men hvor mye skal jeg senke osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå