Gå til innhold

Tekken 5 Arcade ranking-guide

Newt32

Anbefalte innlegg

Hallo

Her er en liten guide som kan hjelpe alle som spiller Tekken 5 Arcade mode. Eller kanskje dette gjør at du begynner å spille det igjen? :)

Dette er en liste over alle rangeringene(?), med farge, i acrade-mode:

(Klikk her for printer-klar versjon av bildet)

Tekken5Rankings.png

Også noen tips for å gå opp i rank fortere:

- Velg bestandig en motspiller som har den samme fargen på ranken som du har. Hvis ingen av valgene har samme farge kan du evnt. velge Exit, fordi motspilleren i den første kampen har samme rank/farge.

- Hvis du holder på å dø kan du bare quite spillet med å trykke START + SELECT. Dette regnes ikke som et tap.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott oversikt!

Er bare på 4th eller 5th Dan selv men har kjempa for det meste mot Deity og de rundt der uten å vite hvem som er egentlig er best:  :blush:

Hehe, ok. Hvem er du 5th dan med da?

Selv har jeg Tekken Lord på Heihachi og Brian. Andre folk jeg også jobber med er; Kazuya, Jack-5, Paul, Law, Devil Jin og Lee :w00t:

Lenke til kommentar
Flott oversikt!

Er bare på 4th eller 5th Dan selv men har kjempa for det meste mot Deity og de rundt der uten å vite hvem som er egentlig er best:  :blush:

Hehe, ok. Hvem er du 5th dan med da?

Selv har jeg Tekken Lord på Heihachi og Brian. Andre folk jeg også jobber med er; Kazuya, Jack-5, Paul, Law, Devil Jin og Lee :w00t:

8837746[/snapback]

Ling Xiaoyu, ser ikke ut til å være så mange som bruker hu. :hmm:

Lenke til kommentar
Dere tuller? Fujin på DR er i hvertfall lyse blå.

jeg husker ikke helt om det var på orginalen men mener det var det

På DR ja. Ingen "Fujin" på vanlig Tekken 5 :wee:

Ling Xiaoyu, ser ikke ut til å være så mange som bruker hu.  :hmm:
Nei men hun er jo kjapp og liten. Hun har jo gode angrep hvis man kan noen av dem :p
Lenke til kommentar
Er det noe vits i ranking, utenom selve "navnet" på rankingen?

Blir karakteren noe sterkere, bedre på noe slags vis?

(Hilsen en som ikke engang visste at det var ranking på Tekken 5)

Nei. Altså, karakteren blir ikke noe sterkere. Jo høyere rank motspillerne har jo vanskeligere er de å ta. Så, hvor høy rank man har viser jo bare at du er en god spiller. At du har skills, rett og slett.

Nettspilling hadde vært fet. Men tror ikke det hadde funket på global basis. Altså, at man kun kan spille mot folk i sitt eget land eller naboland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...