Yom Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Fikk en feilmelding etter å ha endret noen instillinger i bios (se bilde). Har prøvd å sette alle instillinger tilbake til default, men til ingen nytte. Noen som vet hva som må gjøres? Endret 11. juni 2007 av Yom Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg ser ingen feilmelding der. Den bare lister opp hva den finner og hva den ikke finner. Hvis du mener at den skal finne mer enn det den sier der så må du nesten opplyse oss om hva slags hardware du har. Hvis ikke er det jo bare du som ser hva som er galt. AKIRA Lenke til kommentar
Yom Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg ser ingen feilmelding der. Den bare lister opp hva den finner og hva den ikke finner. Hvis du mener at den skal finne mer enn det den sier der så må du nesten opplyse oss om hva slags hardware du har. Hvis ikke er det jo bare du som ser hva som er galt. AKIRA 8833690[/snapback] Jeg ser det er noe rart med bildet, bare halvparten som vises. Skal laste det opp igjen... Endret 11. juni 2007 av Yom Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det ser ut som du i BIOS har sagt ja til å si i fra dersom du mangler vifte på mest sansynlig North-bridge eller CPU. Sitter viftene til de ordentlig i? Er det en kabel som forhindrer de i å gå rundt? Dersom du har passiv kjøling eller har de tilkoblet en viftestyring må du gå inn i BIOS og skru av "CPU fan warning" eller noe i den retning. Endret 12. juni 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Yom Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Her er bildet: Maskinen har i det siste begynt å skru seg av helt uventet, regner med at dette må gjøres noe med ganske så fort før noe blir ødelagt. Endret 17. juni 2007 av Yom Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Svar på det Heatsink spurte om da... Lenke til kommentar
Yom Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Det ser ut som du i BIOS har sagt ja til å si i fra dersom du mangler vifte på mest sansynlig North-bridge eller CPU. Sitter viftene til de ordentlig i? Er det en kabel som forhindrer de i å gå rundt?Dersom du har passiv kjøling eller har de tilkoblet en viftestyring må du gå inn i BIOS og skru av "CPU fan warning" eller noe i den retning. 8847078[/snapback] Alle viftene ser ut til å gå rundt ok. Jeg er usikker på om jeg har viftstyring. Er det mulig å velge farten til de forskjellige viftene noe sted? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det ser ut som du i BIOS har sagt ja til å si i fra dersom du mangler vifte på mest sansynlig North-bridge eller CPU. Sitter viftene til de ordentlig i? Er det en kabel som forhindrer de i å gå rundt?Dersom du har passiv kjøling eller har de tilkoblet en viftestyring må du gå inn i BIOS og skru av "CPU fan warning" eller noe i den retning. 8847078[/snapback] Alle viftene ser ut til å gå rundt ok. Jeg er usikker på om jeg har viftstyring. Er det mulig å velge farten til de forskjellige viftene noe sted? 8887549[/snapback] Da jeg spurte om du hadde viftestyring, mente jeg om du hadde koblet viftene dine i noe annet sted enn i hovedkortet. De to vifteutgangene på hovedkortet som er markert "north brigde" og "CPU" må det være vifte i. Lenke til kommentar
Yom Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Vifter koblet til både CPU og north bridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå