SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei. Jeg har alltid hatt sangene mine på den stasjonære dataen men nå i dag fikk jeg ny laptop. Problemet er at jeg ikke får overført sangene som ligger på ipoden inn i bibloteket på laptopen. Må jeg overføre filene fra den stasjonære over til laptopen for å kunne høre på sangene? Eller gjør ipoden dette av seg selv? Hva må jeg gjøre? Er det noe jeg skal fikse i itunes? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ingen som kan hjelpe med dette problemet? Skulle gjerne ha fikset det til i morgen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det går vel fint an å legge inn sangene i en mappe hvis du åpner iPod-en i Min datamaskin? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Må jeg overføre filene fra den stasjonære over til laptopen for å kunne høre på sangene? Hva mener du egentlig? Eller gjør ipoden dette av seg selv? Nei. Men henter du et program som heter CopyPod e.l., går det greit å legge biblioteket fra iPod over på laptop'en. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror han fikk ordnet det nå med Anapod Gear. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå