papirvann Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Overskrifta "påtrengende GAMMEL lærer" hvor gammel er uthevet, får meg til å lure på om trådstarter hadde synes det var ok med litt klåing hvis lærinnen f.eks. var en lekker 25-årig babe? I følge loven er det selvsagt like "uakseptabelt", men bare spør. 8835761[/snapback] hadde seff ikke hadd noe imot det, men når ei på 60 eller noe absolut må ta på elevene så er det ekkelt. edit: gi nå faen i skrivefeilene mine! Endret 11. juni 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Overskrifta "påtrengende GAMMEL lærer" hvor gammel er uthevet, får meg til å lure på om trådstarter hadde synes det var ok med litt klåing hvis lærinnen f.eks. var en lekker 25-årig babe? I følge loven er det selvsagt like "uakseptabelt", men bare spør. 8835761[/snapback] hadde seff ikke hadd noe imot det 8835812[/snapback] hehe Men det er typisk, aldri de unge og nydelige som klår, bare de gamle seige røyene. Men for å være særiøs, så kan det jo en "klåfingra" lærer av mange bli oppfattet som plagsomt (og ulovlig) uansett, bare for å nevne det i debatten. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Har du prøvd å pratet seriøst med henne?. Altså ikke bare rope "ikke ta på meg" osv. men faktisk sagt på en rolig og høflig måte at du føler deg ukomfertabel når hun tar på deg, og er nær gående?. Hvis du ikke har gjort det, så burde du gjøre det før du lager mer ståhei av det. Hvis du har gjort det og det ikke hjalp kan du prøve å prate med kontakt læreren din (hvis det ikke er hun da). Hjelper ikke det går du til en høyere myndighet (inspektør, rektor, osv.). Endret 11. juni 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det jeg lurer mest på er om det handler om 'tafsing og klåing' som trådstarter så poetisk uttrukker seg, eller er det bare en person som har for vane å berøre sin samtalepartner, eksempelvis på overarm? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Det jeg lurer mest på er om det handler om 'tafsing og klåing' som trådstarter så poetisk uttrukker seg, eller er det bare en person som har for vane å berøre sin samtalepartner, eksempelvis på overarm? 8837042[/snapback] hvis det bare hadde vært skuldern så hadde det vært bedre. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 MEKK DEG OPP TIL REKTOR OG SI I FRA! Og nei, du skal ikke si "få til helvette ut hu gamle mærra som klår på meg", du skal si det på en høflig, normal måte og vise at du har noe som kalles folkeskikk. Noe annet kan vi ikke hjelpe deg med. Hadde forresten en slik en vi også, jeg og en venn sa i fra til rektor - hun forsvant ikke, men hun sluttet plutselig å komme så jævla tett intill oss. Tror rektor skremte hu litt Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har du prøvd å pratet seriøst med henne?. Altså ikke bare rope "ikke ta på meg" osv. men faktisk sagt på en rolig og høflig måte at du føler deg ukomfertabel når hun tar på deg, og er nær gående?. Hvis du ikke har gjort det, så burde du gjøre det før du lager mer ståhei av det. Hvis du har gjort det og det ikke hjalp kan du prøve å prate med kontakt læreren din (hvis det ikke er hun da). Hjelper ikke det går du til en høyere myndighet (inspektør, rektor, osv.). 8836481[/snapback] Sånne folk skal ikke få en sjangse egentlig! De skal bli fratatt retten til å være med barn med en gang, det er ulovlig og det vet alle lærere godt når dem starter å jobbe som det! Lenke til kommentar
Campus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det virker som om de fleste her mener at hun er pedofil. Det er nok mer sannsynelig at hun tidligere har jobbet i småskolen, hvor elevene ikke reagerer på samme måte når det gjelder fysisk kontakt med lærer. Min mor pleide å være lærer i småskolen, og hun fortalte at elevene hennes pleide å sette seg på fanget hennes. Uansett burde noen snakke med rektor og forklare at du/dere reagerer svært negativt på mengden og graden av kroppskontakt. Det beste hadde vært om du og eventuelle andre som er plaget med dette snakket med foreldrene deres og fikk dem til å ta dette opp med rektor, gjerne gjennom FAU. Dette både fordi rektor sannsyneligvis vil ta dem mer alvorlig, og fordi de er flinkere til å legge frem saken på en saklig måte. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva betyr "ta på elvene" og "klafser og klår"? På hvilken måte gjør hun det? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hva betyr "ta på elvene" og "klafser og klår"? På hvilken måte gjør hun det? 8844638[/snapback] vil ikke gå inn på det. for ekkelt. edit: la meg si det slik, det er bare hun som gjør det. Endret 12. juni 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hmm jeg begynner virkelig å lure hehe vil ikke gå inn på det? hvorfor har du ikke gått opp til rektoren din enda? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva betyr "ta på elvene" og "klafser og klår"? På hvilken måte gjør hun det? 8844638[/snapback] vil ikke gå inn på det. for ekkelt. edit: la meg si det slik, det er bare hun som gjør det. 8845139[/snapback] Enten er det du som er tilbakestående, eller så lever du i din egen verden Nå forteller du hva hun gjør, så sier du det til rektor. Noe annet er det ikke å gjøre. Anbefaler å gå sammen med en venn å gjøre det dersom du ikke har lyst å gjøre det alene.e Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva betyr "ta på elvene" og "klafser og klår"? På hvilken måte gjør hun det? 8844638[/snapback] vil ikke gå inn på det. for ekkelt. edit: la meg si det slik, det er bare hun som gjør det. 8845139[/snapback] Enten er det du som er tilbakestående, eller så lever du i din egen verden Nå forteller du hva hun gjør, så sier du det til rektor. Noe annet er det ikke å gjøre. Anbefaler å gå sammen med en venn å gjøre det dersom du ikke har lyst å gjøre det alene.e 8845325[/snapback] stemmer det. er ikke noe annet vi kan gjøre? hvis du ikke tenner på å lese at du tror du blir tafsa på av ei 60 år gammal dame da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ahh fyren blir kåt på lese om at andre kommenterer hans forhold til hans eldre lærer? hehe tenner på det liksom ikke vet jeg hehe Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 vil ikke gå inn på det. for ekkelt. Men lage en hel tråd om emnet, det kan du? Lenke til kommentar
Campus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva betyr "ta på elvene" og "klafser og klår"? På hvilken måte gjør hun det? 8844638[/snapback] vil ikke gå inn på det. for ekkelt. edit: la meg si det slik, det er bare hun som gjør det. 8845139[/snapback] Hvis du synes det er for ekkelt å fortelle oss det, hvordan skal du klare å fortelle det til rektor eller foreldrene dine? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva betyr "ta på elvene" og "klafser og klår"? På hvilken måte gjør hun det? 8844638[/snapback] vil ikke gå inn på det. for ekkelt. edit: la meg si det slik, det er bare hun som gjør det. 8845139[/snapback] Hvis du synes det er for ekkelt å fortelle oss det, hvordan skal du klare å fortelle det til rektor eller foreldrene dine? 8846026[/snapback] husk at det er dere som har sagt at jeg kan sidet til rektor og foreldrene mine. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 ahh fyren blir kåt på lese om at andre kommenterer hans forhold til hans eldre lærer?hehe tenner på det liksom ikke vet jeg hehe 8845699[/snapback] ja seff blir jeg det, jeg gnir kroppen min inn med fiskeolje å bruker en basshøytaler til å masere ballene mine. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Husk at det er dere som har sagt at jeg kan si det til rektor og foreldrene mine. 8846106[/snapback] Du spurte hva du kunne gjøre med det. Det man skal gjøre i sånne tilfeller er å ta det opp med hennes overordnede, altså rektor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå