Gå til innhold

påtrengende GAMMEL lærer :(

Anbefalte innlegg

det er ei kjærring på skola som er veldig glad i å ta på elvene. hva kan man gjøre med det? jeg har lenge sagt "IKKE TA PÅ MÆ!" når hun klafser og klår, men hun gir seg ikke. hun er veldig påtrengende og det er maks 20 cm mellom hun og stakkaren hun snakker med. når jeg ikke klarer å være i nærheten så tar hun i meg når jeg går!

hva kan jeg gjøre? ikke slike ting som slå henne, brenn ned huset eller punkter bilen hennes, men noe som funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eller hvis du syns det er flaut å gå å si det

send brev haha :cool:

8833591[/snapback]

Når vi er inne på trusler så kan du jo også utpresse henne til å gi deg gode karakterer :whistle:

8833598[/snapback]

god tanke, men satan huff for å være særriøs, ingen fortjener en slik lærer!

edit: hvis jeg skal si noe "ehm ja du rektor, hu dær, ja du veit, lærern, hu er litt påtrengende, sånn ekkel, stygg gammal skrott, ja. kan du på en måte gjøre noe med mærra?"

Endret av naits360
Lenke til kommentar
eller hvis du syns det er flaut å gå å si det

send brev haha :cool:

8833591[/snapback]

Når vi er inne på trusler så kan du jo også utpresse henne til å gi deg gode karakterer :whistle:

8833598[/snapback]

Gi meg gode karakterer, ellers så sier jeg til rektor at du er en pedofil mother føkker :p

hehe

Ta å snakk med rektor, og si at læreren er klåfingret, du får kanskje beskjed om å sende en klage. Dette kan du ta opp med elevene, eller få tillitsvalgte i klassen til å gjøre dette.

Få også hele klassen til å ta det opp med den aktuelle læreren, så kanskje han/hun slutter med det.

Men for all del ta det opp med rektor :)

Hadde en lærer prøvd å klå på meg flere ganger hadde han/hun fått seg en på trynet etterhvert. Spesielt hvis det hadde vert en kar, eller ei stygg dame.

Lenke til kommentar

Jeg måtte altid sitte på fanget til den gamle tegnelæreren min. Hun synes jeg var sjarmerende når jeg sa småfrekke ting til henne og når jeg tegna stygge tegninger av henne. Hun var 60 år gammal og kroppsform som en ball. Nesten så jeg ble sugd inn i låra hennes når jeg satt der. Uff, det var flaut...

Lenke til kommentar
god tanke, men satan huff for å være særriøs, ingen fortjener en slik lærer!

edit: hvis jeg skal si noe "ehm ja du rektor, hu dær, ja du veit, lærern, hu er litt påtrengende, sånn ekkel, stygg gammal skrott, ja. kan du på en måte gjøre noe med mærra?"

8833608[/snapback]

For å være seriøs er det ikke noe problem bare du formulerer deg ganske så annerledes enn det der når du rapporterer til rektor. "Undskyld meg, men jeg vil gjerne klage på *navn*, hun er veldig påtrengende og beføler elever på en utrolig ubehagelig måte" burde funke. Også bør du få med deg noen andre som er enige med deg på klagingen så du ikke står alene.

Lenke til kommentar

Overskrifta "påtrengende GAMMEL lærer" hvor gammel er uthevet, får meg til å lure på om trådstarter hadde synes det var ok med litt klåing hvis lærinnen f.eks. var en lekker 25-årig babe? :p

I følge loven er det selvsagt like "uakseptabelt", men bare spør.

Lenke til kommentar
Overskrifta "påtrengende GAMMEL lærer" hvor gammel er uthevet, får meg til å lure på om trådstarter hadde synes det var ok med litt klåing hvis lærinnen f.eks. var en lekker 25-årig babe?  :p

8835761[/snapback]

Samme tenkte jeg :roll:

Lenke til kommentar
Overskrifta "påtrengende GAMMEL lærer" hvor gammel er uthevet, får meg til å lure på om trådstarter hadde synes det var ok med litt klåing hvis lærinnen f.eks. var en lekker 25-årig babe?  :p

8835761[/snapback]

ville du anmeldt en påtrengende gammel lærer for å være klåfingret?

ville du anmeldt en påtrengende lekker 25-årig babe for å være klåfingret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...