Håvard Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Dere får begynne på mer til høsten igjen! 9119050[/snapback] Skal gå IKT, så har jo hvertfall tilgang på datamaskiner Lenke til kommentar
Edian Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dere har ikke brukt ekte pixelteknikk en gang, da er det lite imponerende. Skal ikke komme å si at vi er så flinke eller noe, men fader så idiotisk sagt. Ingen her har påstått at vi brukte ekte pixelteknikk. Dessuten, er det helt umulig at det kan være bra uten? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Nå står det ikke pixeltowns i førsteposten lengre, så slutt å klage Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 saken med slike tegninger er at de overlater mye til personens tolkning.. jeg syntes det var sa kult at jeg kunne tenke ut resten selv.. jeg syntes disse bildene hadde en spesiell atmosfaere, og man kunne se at mye tid gikk bort til a lage dem. om det er ekte pixel teknikk eller ikke er jo egentlig irrelevant, er produktet som teller. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er faktisk imponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 og man kunne se at mye tid gikk bort til a lage dem. 9159090[/snapback] Ikke bra med tanke på at de er laget i skoletiden. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Pliktoppfyllende fLerEk:) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hahhaha.... genial bruk av skoletia! Minner meg om skolen. Bare 3 dager til nå ^^ (media og kommunikasjon, så går i mye av det samme, alt det vi egentlig ikke skal gjøre ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå