Gå til innhold

Windows blokkerer musikk jeg får tilsendt...

Anbefalte innlegg

Hei.

En kompis skulle sende et par sanger han sa jeg burde høre på.

Får de tilsendt skal åpne også får jeg i fleisen, denne filen kan være skadelig og er blokkert, trykker for mere info og finner en metode som skal få den frem

Er det mulig å åpne filer som er blokkert?

Hvis du er sikker på at du stoler på denne filen og vil åpne den, følger du instruksjonene nedenfor.

Lagre filen på datamaskinen.

Klikk Start, Min datamaskin, og gå til filen du lagret.

Høyreklikk filen du lagret, og klikk deretter Egenskaper.

Klikk Fjern blokkering nederst i dialogboksen.

Men hvordan kan jeg gjøre dette når filene ikke vises der de ble lagret?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette problemet har jeg hatt selv med alle filer jeg har fått med msn. Det jeg gjorde var å gå til fila og bruke den før du lukker feilmeldinga. Det mener jeg hjalp. Men det skal nok være noen innstillinger her og der. Jeg har ikke dette problemet lenger. Men hvusker ikke i detalj hva jeg gjorde.

EDIT: Kom på hva jeg gjorde. Du får en link til hvor fila ligger så du kan klikke deg inn på den så IKKE trykke på den. Men finn frem fila selv som f.eks:

C:\Documents and Settings\Heisann\Mine dokumenter\Mine mottatte filer

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
Finner ikke det alternativet  ;)

8837954[/snapback]

Innpå egenskaper, det skal ligge ca der "Avansert.." kanppen pleier å ligge, men er bare mp3 filer fra msn som får denne blokkeringen. Om du allerede har gjort noe av det som er nevnt ovenfor, er den vel fjernet?

Lenke til kommentar

Fikk det til å funke når jeg droppa å klikke inne i msn, tenkte jeg skulle fikse det for godt bare, men vet hvor egenskaper og det ligger, men alternativet for blokkerings tullet er ikke der.... Men gjør ikke så mye siden det funker hvis jeg dropper trykking i msn, takker for hjelpen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...