Steelgob Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg har norman AV... Forstår ikke hva som er problemet men jeg får melding om reklame/trojanere hele tiden og de blir lagt i karanene eller slettet men kommer tilbake rett etter.. Noen som kan hjelpe meg? Begyner og bli lei av meldinger om trojanere og reklame nå... Edit: Håper på gode svar og ikke svar som "Norman suger ... er bedre" Endret 11. juni 2007 av Steelgob Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hehe har du prøvd med adaware ? dette er et program som scanner du vil fortsatt ha norman norman=virus prog adaware=bare scanning så lenge du kjører free version adaware last ned så ser du om det hjelper deg gjort på 5 min Lenke til kommentar
k0n Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) De filene som du sier er infisert/trojanere, blir de funnet i "System Volume Information"? Eller ligger de tilfeldig rundt i maskinen? Har hatt noen problemer med at Norman finner spyware (ellerno) i filer som ikke har blir oppdaget før, selv om disse har blitt brukt og har fungert. Om disse er falske eller ikke, vet jeg ikke, så blir de fjernet. Prøv det som "rulator" sier. Kan hjelpe det og. Endret 11. juni 2007 av k0n Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 de fleste filene ligger i C:\WINDOWS\system32 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 yes testa adaware kan løse problemet på 0 sec liksom? Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Skal teste nå.. men hvem søk skal jeg ta? Endret 11. juni 2007 av Steelgob Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) ok, håper det funker. Edit: tar sikkert en god stund. Endret 11. juni 2007 av Steelgob Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 takk for tipset;) det funka Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 takk for tipset;) det funka 8835022[/snapback] utmerket hehe scanner med adaware hvertfall 1 gang om dagen jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå