AtheusNor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er en achievment du kan få hvis du er den siste i live i en ranked survival match. Jeg gjorde dette, men fikk ikke achievment for dette... Vet boen hvordan man får den? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Mener og huske at det er sånn at det ikke er ranked, men player match dette gjelder på. Har du prøvd dette med player match også? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg spiller nesten alltid player survival og pleier å vinne, men jeg kan jo prøve igjen da... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis en quitter før gamet er ferdig du ikke achievententen! Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg skal prøve igjen siden jeg skrudde av boxen etter jeg vant så det var ikke dumt.. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 R6 achievementsene er skikkelig bugget. Man må som regel gjøre oppgavene flere ganger får å få dem. Grunnen er at spillet ble rushet til en desember release. Rart det ikke har kommet noen ordentlig patch enda, though. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 R6 achievementsene er skikkelig bugget. Man må som regel gjøre oppgavene flere ganger får å få dem. Grunnen er at spillet ble rushet til en desember release. Rart det ikke har kommet noen ordentlig patch enda, though. 8833639[/snapback] Har kommet flere patcher som har fikset dusinvis med bugs i MP-delen, men enda er det en del bugs der enda. Som du sier burde Ubisoft brukt litt mer tid på finpussing Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er en achievment du kan få hvis du er den siste i live i en ranked survival match. Jeg gjorde dette, men fikk ikke achievment for dette... Vet boen hvordan man får den? 8833299[/snapback] Du må være HOST for å få denne... Nok en bug ja, ikke fikset enda. Utrolig Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis en quitter før gamet er ferdig du ikke achievententen! 8833380[/snapback] Ja det er vel ikke akkurat noen fare for at han sluttet for tidlig hvis han var siste overlevende i en kamp? Høres ikke praktisk mulig ut å være last man standig og slutte før det er over spør du meg Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du må IKKE være host, jeg var ikke host da jeg fikk den. Og kjeksmestern mente vel her at hvis hvem som helst quitter, så får man ikke achievementen. Ikke nødvendigvis han som skal ha achievementen. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du må IKKE være host, jeg var ikke host da jeg fikk den. Og kjeksmestern mente vel her at hvis hvem som helst quitter, så får man ikke achievementen. Ikke nødvendigvis han som skal ha achievementen. 8837424[/snapback] OK så må ikke *alle* være host for å få den, men hvis buggen rammer skal det visstnok hjelpe å være host. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå