scandie Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Siden fredag har jeg hatt tull med mobilen (SE K750i); den gir beskjed om "melding venter, alle mapper er fulle", men mappene er allerede tomme? Kan en SW-oppdatering hjelpe, eller er det nettet som tuller? Eller skal jeg bruke det som unnskyldning til endelig å anskaffe ny telefon. Lenke til kommentar
zand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Regner med du har prøvet å skru av/på telefonen? Hvis telefonen tror at mappene på telefonen er fulle så er det nok telefonen og ikke nettet som fusker. En SW-oppdatering vil nok hjelpe. Dersom du har lyst på ny telefon kan du naturligvis bruke dette som en unnskyldning til å kjøpe ny Lenke til kommentar
scandie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Dersom du har lyst på ny telefon kan du naturligvis bruke dette som en unnskyldning til å kjøpe ny 8835053[/snapback] Jeg har skrudd av og på opptil flere ganger, tatt ut sim-kortet osv. Men ingenting hjelper. Nei, jeg får teste en sw-oppdatering, og hvis det ikke funker, blir det nok Samsung u600 på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå