Ståle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, men na har han resatt passordet. Og jeg har ikke tilgang lenger. Hva da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Er det ikke han som har utfort datatyveriet nar han kopierte scriptene mine, og la dem ut pa internett uten mitt samtykke? http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/dok/NO....html?id=449925 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 evnt kan jeg politianmelde det? Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du har vel rettigheten til scriptene vil jeg tro, men må si at dette er en veldig vanskelig sak. Tror du bør få hjelp av noen til dette (vet dessverre ikke hvem som kan hjelpe deg med dette, men prøv å ta kontakt med NAV). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hvorfor har ikke jeg rettighetene til scriptene nar det er jeg som har laget dem? Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvorfor har ikke jeg rettighetene til scriptene nar det er jeg som har laget dem? 8922527[/snapback] Jeg skriver jo at du sikkert har det, men at du fortsatt bør oppsøke hjelp. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Aja, leste det som ikke jeg pa en eller annen mate Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette har jeg gått gjennom før. Anmeld dette til Politiet, slett filene fra deres hjemmeside og si til webhosten om at hvis de leverer backup til siden dems (siden noen servere tar automatisk backup x ganger ukentlig) så vil de bli blandet inn. Ordne alt igjen når de har betalt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Har ikke skjedd mye. Tiden strekker bare ikke til. Personen jeg snakker med har "glemt" alt. Og tar bare imot henvendelser i arbeidstiden per epost. Selv om han for en stund siden chattet livlig pa MSN. Resten av de ansatte svarer ikke pa noe. Skal anmelde dem for datatyveri snart. Har vaert i kontakt med en annen, som de skulle sende en server. Som aldri kom. Lenke til kommentar
torokris Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Om du kan dokumentere kravet ditt, hadde jeg prøvd å ta kontakt med et inkassobyrå. Da går det som regel greit å få inn penga. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette er et offentligt forum og utlevering av private/bedriftsopplysninger vil ikke bli akseptert som sådan handling. Tråden stenges med henvising til dette punkt i retningslinjene.: #15: Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post. Noen poster med uønskelig innhold slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg