Gå til innhold

Hvordan ha sex i GTA: San Andreas på PS2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Kjør opp på siden av de i en fin bil, stopp og fløyt, så kommer de opp til deg og setter seg inn. Kjør så på en litt avsides plass, og du vil se bilen starte og humpe.

Dette gir deg HP, men det koster penger.

Når den prostiturte går ut av bilen, så bare skyter du henne eller banker henne opp så du får pengene tilbake! :D

Lenke til kommentar

Jeg stoppet ved siden av en dame. Hun satte seg inn i bilen, vi kjørte til en litt avsidesliggende plass og bilen begynte å bevege seg litt. Etterpå gikk dama ut, jeg rygget borti henne så hun ramlet, rygget sakte videre opp på henne for å være sikker på at hun ennå var i live og satte i gang en wheelspin, før jeg til slutt tok pengene mine tilbake og kjørte rolig bort. Hehe. :D

Lenke til kommentar
Jeg stoppet ved siden av en dame. Hun satte seg inn i bilen, vi kjørte til en litt avsidesliggende plass og bilen begynte å bevege seg litt. Etterpå gikk dama ut, jeg rygget borti henne så hun ramlet, rygget sakte videre opp på henne for å være sikker på at hun ennå var i live og satte i gang en wheelspin, før jeg til slutt tok pengene mine tilbake og kjørte rolig bort. Hehe. :D

Konge :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...