SnoelK Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) ja oki:) Jeg blir bare mer og mer forvirra. hmmm. en plass sier de noe mens en annen plass sier de noe annet kanskje en oppdatering av nettsiden ville ha vært på sin plass? Har ikke noe imot netcom i det hele tatt, bare så det er sagt Ble bare litt forvirra... over og ut, mi amigos! Edit: sorry for altfor mange smilies. bad habit. Endret 6. juli 2007 av SnoelK Lenke til kommentar
Jove Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har fått meg det 249,-abb fra telenor nå. Det fungerer stort sett fint. Men i 3G-soner blir jeg av og til disconnectet, virker ikke som overgangen mellom 3G og EDGE går smertefritt :/ Får opp feil som: Tilkoblingen har sviktet. [0x84000011 Tilkoblingen har sviktet. [0x84000002 Tilkoblingen har sviktet. [0x8007001f Og må da dra ut og sette innigjen usb-kontakten. Skulle ønske det gikk an å koble til en ekstern antenne, da jeg sliter med for dårlig signal på feriestedet mitt. Har sendt Telenor spørsmål om dette men har ikke fått noe svar ennå. Er det noe fiksfaks jeg kan gjøre for å hjelpe på? Har ordnet meg med en ca2 meter-lang usb-forlenger, så jeg kan få den opp i et vindu osv. Men kan det hjelpe å legge den i en parabolantenne el.? Lenke til kommentar
alion Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Bør kanskje være litt skeptisk til å velge telenor iallfall. Heller sjaber service. Har nylig mottatt utstyret til Telenors "Fri internett kveld og helg". Jeg opplever også feilmeldingen: "Tilkoblingen har sviktet. [0x84000011", men hos meg hele tiden. Har ikke funket fra første stund. Telenors nettsider, og automatisk standardsvar på henvendelse, angir maksimalt 24 timer svartid. Etter TRE DAGERS ventetid og gjentatte purringer mottok jeg et nytt automatisk standardsvar. Alternativet er å betale kr 5 pr minutt for å ringe kundeservice. IKKE et alternativ for meg ihvertfall å betale for å melde om feil. Har selvsagt prøvd grunnleggende feilsøking og reinstallering/reboot. Ingen info om denne feilmeldingen å finne på telenors nettsider. Finner info på et annet forum om at det skal være en fil som må fjernes, men ikke hvilken fil. I alle fall er det jo helt horribel responstid av Telenor i dette tilfellet. Så her sitter jeg da, med nytt fint utstyr jeg har liten nytte av inntil de finner det for godt å svare. Får vel registrere meg på det andre forumet og etterspørre detaljer i stedet. Sikkert bra abonnement, når det funker..... Noen som har erfaringer med kvaliteten på Netcoms kundeservice? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har du windows xp mediacenter? Da var det i tilfelle noe en måtte gjøre før det ville fungere, etter det en telenormann sa til meg. Til tider fungerer det fint hos meg. Har prøvd på flere forskjellige datamaskiner, med varierende resultat. Virker litt "beta". Skulle ønske telenor kunne ha noen tydligere feilmeldinger enn bare tall... Eventuelt hjelp på nett om hva kodene betyr. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen fra Kjevik / Kristiansand området som vet hvordan dekningen er? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Skulle ønske telenor kunne ha noen tydligere feilmeldinger enn bare tall... Eventuelt hjelp på nett om hva kodene betyr. 9175504[/snapback] Disse feilkodene kommer vel fra Microsoft Windows og har strengt tatt ikke noe direkte med Telenor å gjøre. Derimot kunne det vært greit om Telenor laget en oversikt over hva som skjuler seg bak disse tallene i forhold til mulig feilretting/feilsøk. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 escobar: Ok, mulig det. Men når kundeslørvis-folkene sitter med lister på dette/vet hva de forskjellige kodene kan tyde på, burde de ha lagt det ut på nett så vi slapp å sitte lenge i telefonkø... Lenke til kommentar
tholin76 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg opplever også feilmeldingen: "Tilkoblingen har sviktet. [0x84000011", men hos meg hele tiden. Har ikke funket fra første stund. Vet ikke om du fremdeles trenger en løsning på problemet, men jeg har uansett et tips. Kjør kommandoen msconfig fra Start-menyen, gå deretter til Arkfanen Oppstart og fjern ehtray fra oversikten. Start deretter PC-en på nytt. Dette løste problemet for meg. Thomas Lenke til kommentar
zero99 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis du VIRKELIG vil ha en tilkobling som følger maskina, selges det nå laptoper med innebygd mobilnett (EDGE/UMTS/HSDPA) der mobilnettet og SIM-kort ligger inne i maskina på samme måte som WLAN. Z Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har du windows xp mediacenter? Da var det i tilfelle noe en måtte gjøre før det ville fungere, etter det en telenormann sa til meg. Til tider fungerer det fint hos meg. Har prøvd på flere forskjellige datamaskiner, med varierende resultat. Virker litt "beta". Skulle ønske telenor kunne ha noen tydligere feilmeldinger enn bare tall... Eventuelt hjelp på nett om hva kodene betyr. Mobilt Kontor er ikke kompatibelt med Windows XP, Media Center. Det står på esken (Systemkrav: Windows XP Home og Windows XP Professional). Ehtray er et program som skal tweake ytelsen på prosessor, minne, skjermkort, modem, m.m. Å stoppe ehtray hjelper bare til du bruker en eller annen Media Center-funksjon eller program. Da starter den opp igjen. Det skulle det vært MANGE flere som visste om, som selger slikt utstyr, men dessverre er det jo en forsvinnende liten gruppe med datakyndige mennesker som selger datautstyr. Virker som salgsopplæring er det viktigste, så kommer pc og hw- forståelse som en svak nummer 2. Kompatibilitet er et fremmedord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå