NyLakkert Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Denne tråden er til hjelp for oss som kom opp i muntlig eksamen i 3fy 2007. Eksamens form: muntlig Fag: 3fy (3.klasse fysikk) Jeg har aldri vært oppe til muntlig tidligere, og siden læreren har vært på ferie i det siste så har jeg heller ikke hatt muligheten til å øve på muntlig framføring etc. Disse kapitlener er aktuelle: - Rettlinjet bevegelse - Krumlinjet bevegelse - Bevegelsesmengde - Gravitasjon - Elektrisk felt - Magnetisk felt - Induskjon - Relativitetsteori - Kvantefysikk - Astrofysikk Læreren sa idag at det var slik det fungerte: Eksamen består av 2 deler. Den første delen skal du presentere et forsøk vi har hatt iløpet av det siste året. Hvilket forsøk vi skal presentere får vi vite 30min før eksamen slik at vi kan forberede oss. På denne delen kan du ha med så mange ark du vil med notater. I den andre delen kommer det helt random spørsmål og du har ikke lov til å bruke noen andre hjelpemidler enn formelhefte. Det hadde vært flott om dere som har hatt en slik eksamen tidligere forteller hvordan det fungerte for dere og hva dere erfarte. Fikk dere i mange oppgaver som gikk på å utlede formler? takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg fikk forsøk om sentripetalakselerasjon og spørsmål om berg og dalbane, fotoelektrisk effekt og røntgenstråling. Fikk 6 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå