Gå til innhold

Er denne Lidl-PC-en verdt å satse på?

Anbefalte innlegg

vel, bra at du er fornøud da :) Åssen funker den til spill el 3dmark da ?

8920649[/snapback]

Jeg spiller ikke, og 3dmark har jeg alri prøvd. Dette er først og fremst en arbeidsmaskin for meg.

Har ikke prøvd noe annet enn Opera og Kabal på den enda, men de tingene virket ihvertfall :)

8917383[/snapback]

Hehe, er kabal virkelig en av de tingene du først prøver på en ny maskin? :!:

8925972[/snapback]

Ja, samboeren min ville vite om det var Kabal på den. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer PCen med "askeskuff"?

Eller med andre ord, når du antar den begynner å få litt støv i seg, så skal den inn på service.

Om du ikke spiller og ikke bruker den til tyngre 3D-programmer / musikkprogrammer, holder nok den PCen for deg til støvet tar den om 10år! :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ok jeg skal innrømme at chassiset til laptopn fra Lidl er litt skjørt.Av den grunn måtte jeg sende Laptopn til reperasjon fordi skjermen låste seg fast slik at den ikke kunne lukke eller åpnes.Etter litt over ett år døde strømforsyningen også slik at jeg hadde 2 reperasjoner som måtte utføres samtidig.

Kontaktet Lidl for hjelp med reperasjon og ble henvist til ett telefonummer hvor en norsk kundebehandler registrerte serialnummeret mitt og ga meg ett referansenummer for reperasjon.Det viste seg til at hun satt i Tyskland etter en stund,trodde 815 nummeret førte til ett sted i Norge.Så kunne jeg velge mellom en kundebehandler i Tyskland som snakket engelsk eller svensk.Jeg valgte svensk men det var nesten umulig å forstå han da han mumlet fort på svensk men etthvert fikk jeg med meg at pakken ble hentet av DHL på døra og at jeg måtte ta backup av hardisken.

Jeg tror DHL rotet litt med hentingen da papirene de sendte på mail som jeg skulle gi til sjåføren kom etter at sjåføren hadde hentet maskinen,dette tror jeg førte til at maskinen ble sendt litt senere til Tyskland.

Fikk igjen maskinen i dag etter litt over 3 uker og må si meg fornøyd med kundebehandlingen.De har satt inn en ny harddisk uten at det var nødvendig som kom med Windows og alle programmer ferdig innstallert uten at jeg spurte om det.Jeg påpekte også at viften var blitt mer støyete med tiden og den ser ut til å være byttet.

Den ble levert hjem til meg på døra av DHL og alt var selfølgelig helt kostnadsfritt uten noen form for pes av noe slag(bortsett fra å ta ut hardisken og ta backup av den og å pakke maskinen i en eske).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...