pwned Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 10 min + - pr forfatter pleier å holde. Det pleier ikke være noen vits i å overøse sensor med fakta, siden det er mest trolig at ingen av dere kommer til å huske det lengre om et par uker uansett. Jonsson, Hamsun og Egner høres bra ut! Lykke til Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) 10 min + - pr forfatter pleier å holde. Det pleier ikke være noen vits i å overøse sensor med fakta, siden det er mest trolig at ingen av dere kommer til å huske det lengre om et par uker uansett. Jonsson, Hamsun og Egner høres bra ut! Lykke til 8842825[/snapback] Greit, da satser jeg på det Tusen takk skal du ha!! edit: Her på skolen gjør vi det annerledes :/ Får avsatt 20 min hver, dvs, 15 min med prating, og 5 min med grilling (spm.) Men akkurat hva burde jeg ta med? Når forfatterene ble født, og når de døde + noen av verkene deres? Jeg burde vell ikke fokusere for mye om forfatterens liv vell? Det er vell heller verkene? edit: og selvsagt årene de var aktive da.. Endret 12. juni 2007 av Storleer Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jess, men må bare få takket igjen for all hjelp, linkene dine har vært nyttigge, og det har tipsene og Jaja, slapp unna eksamen for denne gang, legeattest FTW! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva stod det på legeattesten da? Hodeskade etter overlagt sykkelulykke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå