ErikBlodøks Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Enig i det Dark By Design sier. Det blir nok ikke DiRT på meg nei. Må i såfall sjekke ut dette såkalte MP greiene til DiRT bedre ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Speler DiRT no. Og kan bekrefta at grafikken er betre enn i demoen. Køyrekjensla er ganske lik. Eit bra spel. Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 @ DBD: Har du merket noe mye til framedrops, og fungerer rattet bedre i fullversjonen enn i demoen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Split-screen går ann håper jeg? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) @ DBD: Har du merket noe mye til framedrops, og fungerer rattet bedre i fullversjonen enn i demoen? 8856600[/snapback] Har merka ein god del framedrops når du køyrer rallycross. Det er mest sannsynleg fordi at det er fleire bilar med i same løpet. Ikkje noko som øydelegg spel opplevinga. Det værste er forsåvidt popups som kjem. Rattet fungerar ikkje, om du spør meg. Testa det berre på buggies og sånne pickup trucks. Skal teste det på vanleg rally idag. Om rattet skal fungera nokon lunde, trur eg det er i den greina ein skal satsa på. Skal òg sjekke korleis multiplayer er på det. Splitscreen m.m. Ein ting eg merka var forøvrig at etter 40 min (!) speling, hadde eg allereie fått 120 i gamerscore. Virka som om achievments er spredd godt ut i spelet. Spelet slår ikkje forza 2 (hos meg) -- men er eit deilig avbrekk! Veldig kjekt spel, og når det er såpass mange forskjellige rally greiner så gir det spelet stor variasjon. Endret 14. juni 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hehe, skjønner hva du mener med at rattet ikke funker Men det er bare at det er kjempeforskjell i utslaget du trenger å gjøre før bilen reagerer mellom Forza 2 og DiRT. Når jeg først prøvde DiRT så rattet jeg likt som jeg gjør i Forza 2. Det ender med vingling fra side til side. Prøv heller mye mindre utslag i DiRT så skal du se at du får bedre kontroll. Man klarer seg også ganske fint uten å bruke bremsen i noen særlig grad i DiRT. (I hvertfall på Tier 1, har enda ikke kjørt asfalt rally da) Men som DbD sier så er DiRT er kjærkomment avbrekk fra Forza 2, og at det er MYE å gjøre i DiRT er ingen underdrivelse. Til info: Spillet har kommet ut i Tyskland. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Eg har køyrd igjennom Tier 1. Og har endo ikkje nytta meg noko særleg av bremsene. Veldig arcade'ish -- sjølv om det i seg sjølve ikkje gjer meg noko. Skal prøve tipsa dine med rattet seinare idag. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Rattet fungerar ikkje, om du spør meg. Testa det berre på buggies og sånne pickup trucks. Skal teste det på vanleg rally idag. Om rattet skal fungera nokon lunde, trur eg det er i den greina ein skal satsa på. Du vet at default settingen på rattet sies å være svært dårlig, og at man kan justere dette? (jeg postet en link i demo tråden) Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Rattet fungerar ikkje, om du spør meg. Testa det berre på buggies og sånne pickup trucks. Skal teste det på vanleg rally idag. Om rattet skal fungera nokon lunde, trur eg det er i den greina ein skal satsa på. Du vet at default settingen på rattet sies å være svært dårlig, og at man kan justere dette? (jeg postet en link i demo tråden) 8857783[/snapback] Gidder du å poste den samme linken i denne tråden også?? Hadde vært fint Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jau, det hadde vært fint. Default settingen til rattet fungerar glimrande i Forza 2, dog. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=187324 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) @ DBD: Har du merket noe mye til framedrops, og fungerer rattet bedre i fullversjonen enn i demoen? 8856600[/snapback] Samme mye fpsdrops som demo og fullversion (PC). Får 25-30fps med alt på high (ikke ultra), men det er jo langt ifra spillbart. Endret 14. juni 2007 av Iceman22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Eg har køyrd igjennom Tier 1. Og har endo ikkje nytta meg noko særleg av bremsene. Veldig arcade'ish -- sjølv om det i seg sjølve ikkje gjer meg noko. Skal prøve tipsa dine med rattet seinare idag. 8857757[/snapback] hvor i alle dager har dere fått spillet fra? lyst på nå... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lukter litt pi***v********* det her ja, på xbox 360 demoen så merker jeg ikke noe tegn til lagg er no slikt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor svaret der oppe er piratvirksomhet Viss ikke det, så er det forunderlig siden i butikken finnes det ikke Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nå var det snakk om pc versionen da Xbox360 fullversionen funker bra. 8863576[/snapback] Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er det umulig å spille lokal Multiplayer? Tenker da på Rally, som de foregående tittlene i Colin McRae serien har hatt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 vg gir jo helt fucked opp anmeldelser da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå