ragamuffin Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Et bilde av disse dottene man ser over alt nå... Denne stod i et blomsterbed med noe rosa småblomster av en eller annen sort, derav bakgrunnsfargen. (oppdatert tittel fra Løvetannfrø... rett skal skal være rett. se magneskas innlegg lenger nede) Endret 14. juni 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Veldig tøft. Annerledes med tanke på fargen på bakrunnen. Synes dette ble bra.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Ah! Herlig detalj på løvetannfrøene, minner meg om porten inn til himmelen, eller kanskje ut av himmelen ned til helvete? Uansett er det flott, ser nesten ikke ut som løvetannfrø på kort avstand. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Enig med de andre! exif? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Takker for kommentarer Av teknisk snakker vi ISO 400, f/7.1, 1/160s - Canon 20d, 100mm 2.8 USM macro Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Har sansen for uskarpheten utover i bildet her, mens det som er sentrert er skarpt og fint. Veldig bra farger og du har gjort bra arbeid i å bevare detaljene. Føler dog at det kunne vært enda bedre med et litt tettere utsnitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Veldig, veldig fint bilde. Spesiell bakgrunn, fin "flyt" i skarpheten og uskarpheten utover (kommer ikke så bardus på at det ser uplanlagt ut). Alt i alt et veldig fint og mykt bilde. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Takk for nye feedbacks! Hadde en versjon som var litt tettere på, theriksen, men synest nok denne med litt mer space ble best (for min del). Her er en annen variant. Linjene fra stilkene, buen fra ytterkanten og de små tustene sammen med den dypere fargen var det som gjorde at jeg hadde litt sansen for denne. [tatt bort ekstrabilde....En tråd ,ett bilde ,)] Endret 14. juni 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Kjempefint bilde, lagrer det . Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Pent bilde, men jeg synes det blir litt blurry med det som er oppi linsa der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det var ikke blurren som forstyrret meg, men det litt mørke nede i venstre hjørne. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det var ikke blurren som forstyrret meg, men det litt mørke nede i venstre hjørne. Ser ikke noe mørkt i venstre hjørne jeg... Sikker på det ikke er den andre venstre du mener? ;o) Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Et bilde av disse dottene man ser over alt nå...8832633[/snapback] Likte bildet godt "Dottene" heter faktisk fnokker, men det er det jammen ikke mange som vet Endret 14. juni 2007 av magneska Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Et bilde av disse dottene man ser over alt nå...8832633[/snapback] Likte bildet godt "Dottene" heter faktisk fnokker, men det er det jammen ikke mange som vet 8858320[/snapback] Dette var litt artig info, magneska. Visste ikke dette selv. Med andre ord er tittelen på tråden feil, da det som er avbildet er fnokkene mens løvetannfrøene er kun de...frøene i enden av fnokken..he-he. http://no.wikipedia.org/wiki/Vanlig_l%C3%B8vetann Og ellers takk til de nye kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå