kingkop Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei. Jeg skal kjøpe en DVD rom og har masse CD-R plater med spill og ting. Jeg har hørt at det kan være stor forskjell på lesehastigheten på CD-R plater ved de forskjellige DVD romene. Har dere noen tips om hvilke merke som er "snillest" mot CD-R plater? Thanx. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bare hyggelig Nei, jeg personelig tror ikke det er no stor forskjell mellom forskjellige DVD-Spillere Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tja.. har ofte opplevd at billigere spillere leser brente cd'er osv dårligere enn dyrere spillere.. Jeg er personlig veldig kresen og bruker derfor pioneer dvd og plextor brenner.. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er litt forskjell på dvd-rom's ,ta en aldrig så lide'n titt her,Pioneer vs Lite on 16x DvD.Test fra SLAPPS.COM http://www.slapps.com/review/pioneer_liteon.htm Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 bra test det der, trodde ikke lite-on var så bra:) Er disse bra på å lese cd'er med masse riper i også? pioneeren min (er ikke modellen som er testet her, men scsi versjonen) leser faktisk cd'er som plextoren min har problemer med, det synes jeg er ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå