Arsenal_RULES Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg ønsker veldig gjerne litt kritikk på min første film. Har skrevet manus selv, og jeg må innrømme først som sist, at det manuset er så som så! Men har lært utrolig mye under hele produksjonene av filmen. Synopsis: Simon har lenge planlagt å slå opp med damen sin, og har endelig bestemt seg for å gjennomføre det. Jeg ønsker veldig gjerne at du forteller meg hva du synes var bra, og hva du synes var elendig, og hvorfor. Gleder meg til kritikk! Endret 1. september 2007 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Grei film det der Gode kameravinkler og slikt.. men en ting, hvorfor tekstet du filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Gleder meg til å se denne. Husker jeg ga deg tilbakemelding på manuset, så det skal bli spennende å se. Bare synd at nedlastinga tar så lang tid Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ja, det var en utrolig god tilbakemelding jeg fikk av deg cun! Tok en god stund før jeg fikk visualisert prosjektet da men. håper på kritisk tilbakemelding av deg Cun... Endret 11. juni 2007 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Utrolig bra film dette da! Skikkelig fet! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Synes filmen var bra . Stå på . Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Litt lite engasjerende historie, men det var ålreit gjennomført. Dere hadde tenkt på ting som foleys(lydeffekter) og fargeredigering. Det er detaljer som gjør at inntrykket blir bra. Men jeg skjønte ikke tittelen, uten at det behøver å ha så mye å si. Og så vet jeg ikke om mørkerød bakgrunn på rulleteksten gjorde seg. Ble litt sånn merkelig forsøk på å være nytenkende. Men jeg har absolutt sett mye værre her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå